فائزه غروی، بانوی سوارکار ایرانی، از علایق و زندگی‌اش می‌گوید

‌سوارکاری‌ ‌به وقت ‌عاشقی

پایان کار سوارکاران در رقابت های پرش با اسب

جام جم ورزشی: مسابقات پرش با اسب جام چوگان در مجموعه سوارکاری بام واقع در پارک چیتگر برگزار شد
کد خبر: ۸۱۹۸۱۴
پایان کار سوارکاران در رقابت های پرش با اسب

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از فدراسیون سوارکاری ، در این مسابقه سوارکارانی از استانهای تهران- البرز- اصفهان- قزوین- قم- زنجان حضور داشتند و در روز اول این مسابقات در سه سطح نونهالان، نوجوانان و جوانان و همچنین مالکان انجام شد و در سه رده سوارکاران به ترتیب از موانع ۱۱۰، ۱۲۰ و ۱۳۰ سانتی متری به رقابت پرداختند این مسابقات در بالاترین سطح رده های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان برگزار می شود که در رده B و یک سطح پایین تر از قهرمانی است و نزدیک به ۷۰ نفر در این مرحله در سه رده به رقابت پرداختند.
دومین دوره FEI Challenge که سوارکاران در ارتفاع ۱۳۰ سانتی متر و طراح مسیر مسابقه توسط فدراسیون جهانی طراحی و سرداور مسابقه احمدرضا چراغی داور رسمی FEI می باشد این مسابقه بعد از برگزاری دو مرحله این رقابت‌ها در تیرماه و مردادماه قرار است سومین مرحله این رقابت‌ها در شهریورماه برگزار می شود.
اخرین رده مسابقه رده B بزرگسالان که ارتفاع ۱۴۰ سانتی متر برگزار شد.
گفتنی است در چارچوب این مسابقات که با نام جام «چوگان» برگزار شد برای اولین بار از تلاش‌های حمزه ایلخانی‌زاده، رییس فدراسیون چوگان به واسطه چهار دهه تلاش در اعتلای این رشته قدردانی به عمل آمد.
در این مراسم همزمان با حضور مسعود خلیلی، رییس فدراسیون سوارکاری و اعضای هیات رییسه فدراسیون چوگان و برخی از مسئولان آن فدراسیون و از مسوولان کشوری نیز حضور داشتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها