تپه نوردی / برای داستان مشکلات شهرهای جدید انگار پایانی نوشته نشده است، از جمله برای شهر جدید پرند که یکی از ساکنانش می‌گوید مردم همچنان در برخی نقاط مجبورند از تپه‌ها بالا بروند که گاه زخمی و مصدوم می‌شوند. این شهروند از مسئولان می‌خواهد تا فکری به حال محوطه‌سازی مجتمع‌های این منطقه بکنند.
کد خبر: ۸۰۰۱۶۶

کوچه‌های تاریک/ تاریکی معابر موجب بروز حس ناامنی است و در این مقوله کسی شک ندارد. برای همین است که بهارلو از شهریار از اداره برق این منطقه خواسته تا به روشنایی تیرهای چراغ برق کوچه گلزار در میدان معلم توجه کنند و آرامش را به اهالی این کوچه برگردانند.

زوج یا فرد؟ / در تهران بیشتر خیابان‌ها یا در محدوده طرح زوج و فرد است یا در محدوده طرح ترافیک. علت این موضوع نیز کمک به کاهش آلودگی هواست، اما وجود این دو محدوده در شهر برای عده‌ای که با خودروی شخصی کار می‌کنند و درآمدشان از رانندگی است، دردساز شده مثل یکی از شهروندان پایتخت‌نشین که به دلیل کم شدن درآمدش مشکل خانوادگی هم پیدا کرده است. حالا این شهروند از مسئولان می‌خواهد لااقل ساعت طرح زوج و فرد را کاهش دهند تا افرادی مثل او کمتر دچار مشکل شوند.

روی خط 162

بیمه بحث‌برانگیز فرهنگیان/ تابستان نزدیک است و زمان تعطیلی مدارس، اما گویا آغاز دغدغه معلمان است چون یکی از شهروندان تهرانی که باید معلم باشد، می‌گوید تاریخ اتمام قرارداد بیمه فرهنگیان آخر اردیبهشت است و برقراری قرارداد جدید نیز تا آخر تابستان طول می‌کشد در حالی که بهترین زمان برای درمان فرهنگیان ماه‌های تابستان است.

صف طولانی عوارض/ آزادراه تهران ـ پرند روزهای جمعه بسیار شلوغ است. یکی از شهروندان تهرانی که در این مسیر تردد می‌کند بر این شلوغی اذعان دارد و از مسئولان می‌پرسد چرا وقتی آزادراه این همه شلوغ است، مردم باید در صف‌های طولانی عوارض بایستند و نفری 2500 تومان نیز بپردازند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها