زن جوان زمانی که برای تهدید شوهرش، لوله تفنگ را به سوی او گرفت، نمی‌دانست جنایتی تلخ را رقم می‌زند.
کد خبر: ۸۰۰۱۳۷

به گزارش جام‌جم، بیست و چهارم اردیبهشت امسال یکی از مسئولان بیمارستانی در شهرستان بم با مرکز فوریت‌های پلیسی تماس گرفت و از مرگ مشکوک مرد 50 ساله‌ای خبر داد. ماموران با حضور در بیمارستان و تحقیق از مسئولان آنجا متوجه شدند، این مرد توسط زن 30 ساله‌اش به نام نرگس به بیمارستان منتقل شده بود.

بررسی‌های اولیه پلیس نشان می‌داد مرد میانسال بر اثر شلیک گلوله به قتل رسیده است.

ماموران به تحقیق از زن جوان پرداختند که او اظهارات متناقضی را در رابطه با مرگ شوهرش عنوان کرد که همین موضوع شک پلیس را به یقین تبدیل کرد که ممکن است این زن در این جنایت نقش داشته باشد. در این مرحله با دستور قضایی، نرگس بازداشت و برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد.

ماموران در تحقیقات به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد، زن جوان و شوهرش مدتی بود بر سر مسائل مختلف با یکدیگر اختلاف داشته‌اند و همسایه‌ها شاهد مشاجره آنها بوده‌اند. روز حادثه نیز زن جوان شوهرش را در حالی که غرق در خون بود، سوار خودرو کرده و به بیمارستان انتقال داده بود.

با به دست آمدن این اطلاعات روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد و کارآگاهان به بازجویی از همسر مقتول که تنها مظنون پرونده بود، پرداختند تا این که وی دو روز پیش به قتل شوهرش اعتراف کرد و گفت: شوهرم از من چند سال بزرگ‌تر بود و در این چند سال زندگی مشترکمان بر سر مسائل مختلف که یکی از آنها اختلاف سنی‌مان بود با هم درگیری داشتیم. چند روز پیش از حادثه نیز دوباره با هم دعوایمان شده و با هم قهر کرده بودیم. روز حادثه ساعت هفت صبح شوهرم قصد خروج از خانه را داشت که دوباره دعوایمان شد.

متهم به قتل اضافه کرد: پس از بالا گرفتن درگیری‌مان کنترلم را از دست داده و در حالی که عصبانی بودم، به اتاق دیگری رفتم و سلاح شکاری شوهرم را برداشته و او را تهدید کردم. قصد ترساندن او را داشتم که ناگهان گلوله‌ای شلیک شد. شوهرم را سریع به بیمارستان منتقل کردم، اما تلاش پزشکان بی‌نتیجه ماند.

متهم به قتل روز گذشته صحنه جنایت را بازسازی کرد و با صدور قرار قانونی روانه زندان شد. تحقیقات تکمیلی از این زن جوان ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها