طنز در روزنامه های کشور کم پیدا می شود و این یعنی روزنامه ها کم لبخند می‌زنند و آنها که روزنامه می‌خوانند هم به تبعیت از رسانه محبوب شان کمتر می خندند. حکمت ستون روزنامه خندان، در این است که طنز همه روزنامه های کشور را جمع کنیم و در جام جم آنلاین برسانیم به دست تان تا هر صبح، دستکم در اینترنت گردی روزانه، لبخندی روی لب تان بنشیند.
کد خبر: ۷۹۹۴۵۹
شین - میم - ر مفسد اقتصادی نیست؟

سیاست روز : شین - میم - ر مفسد اقتصادی نیست؟

وزیر ارتباطات: وظیفه‌ مخابرات این است که اول به فکر سرویس‌دهی به مردم باشد و در مرحله‌ بعد به دنبال تقسیم سود برود.
ما از این انشا نتیجه می‌گیریم که:
الف) وظیفه وزیر ارتباطات زدن حرف‌های حکیمانه است.
ب) اگر جایزه نوبل اقتصاد را به وزیر ارتباطات ندادند حتما پای استکبار جهانی وسط است.
ج) هر کس که دنبال سود است باید اول مردم را سرویس کند.
د) این گزینه حاوی واژگان مبتذل و بعضا مستهجن است فلذا از درج آن معذوریم هر چند گزینه صحیح همین گزینه دال است.

وزیر سابق علوم: من به درد نمایندگی مجلس نمی‌خورم.
به نظر شما ایشان به کدام یک از دلایل زیر به درد نمایندگی مجلس نمی‌خورد؟
الف) احساس تکلیف نمی‌کند.
ب) به ایشان دستور داده‌اند احساس تکلیف نکند.
ج) ایشان هنوز به سن تکلیف نرسیده است.
د) جای احساس تکلیف کردن ایشان برای پذیرش پست وزارت علوم هنوز درد می‌کند.

اظهارنظر زیر از کیست؟
گرچه ممکن است در حین اجرای برنامه پیشامدهای خاصی نیز رخ دهد اما در سه سال اخیر مورد خاصی از کتک خوردن در جلسات خود نداشتیم.
الف) رئیس فدراسیون بوکس
ب) رئیس اتحادیه زورخانه‌داران ایران
ج) انجمن سیاهی لشکران کتک‌خور سینما
د) رئیس دانشگاه اصفهان

معاون اول قوه قضائیه: بدون تعارف هر مفسدی را محاکمه می‌کنیم.
کدام یک از گزینه‌های زیر "هر مفسدی" نیستند؟
الف) ب - ز
ب) میم - میم - ر
ج) شین - میم - ر
د) میم - خ

آرمان : آقا هوشنگ دست پشت پرده است؟

باور کنید بنده هم نخواهم، دیگران نمی‌گذارند بی‌خیال اتفاقاتی که در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه یادگار امام تبریز شوم، همین دیشب اتفاقات هفته آخر لیگ برتر طی پیامکی به بنده حقیر اعلام کرد«تو خجالت نمی‌کشی فقط در یه شماره به ما پرداختی؟» پاسخ دادم«مگه خبر جدیدی شده؟»
اتفاقات هفته آخر لیگ برتر هم گفت«پس چی؟ مصاحبه نادر قاضی پور نماینده محترم ارومیه رو نخوندی؟ برو بخونش، خداحافظ» به همین دلیل بنده مصاحبه ایشان را پیدا کردم که در آن نکات بسیار مهمی ذکر شده است، جناب نادر قاضی پور عنوان کرده«کاملا مشخص بود که آندو تیموریان با دلیل از زمین بازی اخراج شد» از این جمله می‌توان چنین برداشت کرد که یک نفر از قبل بازی به آندو گفته که«حتما احوال یکی از اعضای خانواده بازیکن تیم حریف را بپرس» یا همان یک نفر از آندو تیموریان درخواست کرده«به عنوان کاپیتان فوتبال ما وظیفه ات است که از حال اعضای خانواده بازیکنان تیم‌های دیگر مطلع شوی» یا یک نفر به بازیکن تیم حریف گفته که«حتما کاری انجام بده تا آندو جویای احوالات یکی از اعضای خانواده ات شود» نادر قاضی پور که ظاهرا از این به بعد باید محمد فنایی به چشم یک رقیب به او نگاه کند، در بخشی دیگر از سخنان خود عنوان کرده«آیا همه بازیکنان آن مسابقه بابت تخلفاتشان کارت زرد گرفته بودند؟»
خدمت این بزرگوار اعلام می‌کنیم اگر قرار باشد داور بابت تخلفات فوتبالیست‌های عزیز با آنها برخورد کند، اغلب این بزرگواران باید قبل از بازی اخراج شده و به کمیته انضباطی احضار شوند. در طول چند روز گذشته مدام به این موضوع فکر می‌کردیم که برای داور مسابقه هیچ فرقی نمی‌کند که چه تیمی قهرمان شود، منتهی نادرقاضی پور گره از این راز بزرگ گشود و افزود«ممکن است داماد یا عروس داور همشهری باشد و به همین دلیل داور از آن بدش نیاید! بالاخره یک چیزی باید بگویند»
بر این اساس؛ الف- بالاخره چه چیزی این وسط هست؟! ب- سال‌هاست نمی‌دانیم و نفهمیدیم چه چیزی این وسط هست و هیچ کس هم نبوده که این راز را برملا کند، ج- علیرضا فغانی هم‌اکنون 37 سال سن دارد، علیرضا چند تا عروس و داماد می‌تواند داشته باشد؟ نوه چطور؟ نتیجه چطور؟حتم دارم داور در این سن و سال ندیده هم می‌تواند داشته باشد، د- کلا داماد مقوله تو دل نرویی است، باید از این به بعد کمیته داوران زحمت بکشد و فقط به محل تولد و محل زندگی داورها نگاه نکند.

کیهان : دست خالی!

گفت: این روزها مدعیان اصلاحات بدجوری برای دولت روحانی خط و نشان می‌کشند.
گفتم: که چی؟ چه خط و نشانی؟!
گفت: مقاله می‌نویسند و مصاحبه و سخنرانی می‌کنند که دولت روحانی با حمایت اصلاح‌طلبان روی کار آمده و باید در مسیر اصلاح‌طلبان حرکت کند!
گفتم: ولی اصلاح‌طلبان اگر رای داشتند که کاندیدای رسمی خودشان را مجبور به استعفاء نمی‌کردند.
گفت: به قول خودشان اصلاح‌طلبان در نهایت بین 6 تا 8 درصد آراء را داشتند که این درصد هم از سوی برخی اصلاح‌طلبان زیر سؤال بود.
گفتم: چند نفر تصمیم گرفتند برای تفریح به صحرا بروند اولی گفت؛ من نان می‌آورم دومی؛ گوشت، سومی؛ میوه، چهارمی؛ تنقلات و پنجمی گفت؛ من هم داداشم را با خودم می‌آورم که دست خالی نیامده باشم!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها