تصویر زندگی

برق فشار قوی، هر دو دست تازه‌داماد را خورد! [عکس]

جام جم سرا- یک دانشجوی ۲۲ ساله به نام «علی تیموری»، ۱۵ روز پس از مراسم نامزدی خود، در حالی که مشغول آرماتوربندی در ساختمان بود، دچار برق گرفتی شد و برق فشار قوی هر دو دست وی را چنان سوزاند که پزشکان مجبور شدند دست‌های این تازه‌داماد بدشانس را قطع کنند. او امکانات مالی خرید دست مصنوعی را نیز ندارد.
کد خبر: ۷۹۹۴۴۹
برق فشار قوی، هر دو دست تازه‌داماد را خورد! [عکس]

(عکس: احسان کمالی/ خبرگزاری تسنیم)

{$convert_old_media}
newsQrCode
ارسال نظرات انتشار یافته: ۱۸
اسماعیل پولادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
با سلام چگونه میتوانم به این برادرم كمك كنم
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
بیمه بود حتما نه. ولی اداره برق خسارت این جوان را باید پیگیری كند
زهرا از همدان
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
امیدوارم دستهای زیادی پای این نامه را امضا كنند!
س.ب
United States of America
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
چطوری میشه به این فرد كمك كردو هیچ ادرس یا تلفنی ثبت نشده!!!!
فاطمه از كرمان
United States of America
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
من معلمم لطفا شماره حسابی اعلام كنید كه بتوانیم مبلغی ناچیز به حسابش بریزیم
علی تهرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
درودبرهمه انسانهای پاك نهادوطنم.
زینب
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
وقتی مطلب بالا و خواندم شوكه شدم ، واز ته قلبم برای این زوج عاشق خوشبختی از خداوند بزرگ خواستارم ♥♥
somayeh
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
سلاام كلا مطالبی كه میزارید جالب و واقعیت..فقط خواستم بدونم برای كمك به بعضی ارز افراد آسیب دیده چه جسمی و روحی از چه طریق میشه اقدام كرد؟؟
به عنوان مثال همین جوانی كه دستش و از دست داده و برای مداوا به كمك مالی نیاز داره؟
فریاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
سلام، میشه شماره حسابی ازشون بدید برای دست مصنوعی بتونم كمك ناقابلی انجام بدم؟
امید
United Arab Emirates
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
سلام. در صورت امكان نشانی این فرد را جهت هر گونه كمك های احتمالی به بنده ایمیل بفرمایید. با سپاس
خداروشكر
United States of America
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
لحظات خوشی را در كنار خانواده ات علی الخصصو همسرت آرزومندم...جای افتخار بزرگیست كه همسرت در كنارت هست از خدای متعال برایتون آرزوی موفیق می كنم..تصاویری بسیار عبرتی بود باید خدای خودمان را هر لحظه شكرگذار باشیم.....
simin
Germany
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
ای جانمممم، چه خانوم ناز و با مهر و باشعوری
مینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
خدا به همسرت عزت دنیا و اخرت و بده اگه واقعا به پات بشینه
حداد -خمینی شهر
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
قدر سلامتی را بدونیم......
نرم افزار موبایل
-
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
گناداره
اشنا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
اقا لطف كنید وبرای موارد ی از این دست تلخ وناگوار حسابی زیر خبر قرار دهید در ضمن ایشان كجا كار میكر دند كه بیمه نبودندوچرا بیمه خود دراینگونه مواقع راسا وارد عمل نمیشود.
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
نگاه حسرت آلود مادر در عكس ششم خیلی تكان دهنده است.
فرزاد بنایی از بروجرد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
بنی آدم اعضایی یك پیكرند كه در آفرینش ز یك كوهرند وقتی كامنت های مردم خودمون رو خوندم مطمین شدم بهترین مردم رو توی دنیا كشور خودمون دارند فقط ای كاش بیمه و مسایل مادی مردممان و خودم برطرف بشه و دولت قدر این مردم خوب رو خیلی بدون و مشكلات مردممان رو حل كنه چرا كه لیاقت ایرانی بیش از اینجاست

نیازمندی ها