هفته آینده با بارش باران آغاز می شود

سازمان هواشناسی اعلام کرد: براساس نقشه های پیش یابی روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده مجددا در اکثر مناطق کشور رگبار باران، رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.
کد خبر: ۷۹۵۳۰۶
هفته آینده با بارش باران آغاز می شود

طی روز جاری در غالب مناطق کشور به جز در غرب و در روز پنجشنبه (فردا) در اکثر مناطق کشور شاهد رگبار باران، رعد و برق و وزش باد خواهیم بود و طی روز جمعه به طور موقت از میزان بارش ها در شمال غرب، غرب و دامنه های البرز غربی و مرکزی کاسته شده و ناپایداری ها عمدتا در شمال شرق، جنوب غرب، مرکز، دامنه های زاگرس مرکزی به صورت پراکنده و در بخش هایی از شرق و جنوب شرق ادامه خواهد داشت.

طی روز جاری شدت بارش ها در بخش های شمالی استان های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، اردبیل و در استان های چهارمحال بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و بخش های شمالی استان های تهران، البرز و قزوین و فردا در استانهای خراسان شمالی، خراسان رضوی و غرب استان فارس خواهد بود.

همچنین امشب دراستانهای قم، مرکزی، اصفهان و فردا علاوه بر این استانها در استانهای تهران، البرز، سمنان و یزد وزش باد شدید پیش بینی می شود که در برخی از نقاط کشور با گرد و خاک همراه خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی در خصوص وضعیت هوای تهران نیز گفت: هم اکنون دمای هوای تهران به حدود 25 درجه بالای صفر رسیده، رطوبت نسبی هوا حدود 24 درصد، سرعت وزش باد به بیش از 10 کیلومتر بر ساعت و کمینه و بیشینه امروز هوای تهران نیز بین 17 تا 27 درجه بالای صفر پیش بینی شده است.

وظیفه افزود: کمینه و بیشینه هوای تهران فردا به 17 تا 27 درجه بالای صفر می رسد و نقشه های هواشناسی نشان می دهند، آسمان تهران نیز در این روز نیمه ابری تا ابری در بعضی از ساعات با بارش پراکنده گاهی رگبار و رعد و برق خواهد بود.

به گفته وی، کمینه و بیشینه هوای تهران روز جمعه این هفته به 17 تا 29 درجه بالای صفر می رسد و نقشه های هواشناسی نشان می دهند، آسمان تهران نیز در این روز نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها