شهرآورد مادرید در بازی رفت با نتیجه مساوی به پایان رسید

صخره مادریدی علیه رئال

دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب با دو دیدار همزمان از ساعت 23 و 15 دقیقه به وقت تهران پیگیری می‌شود. در دیداری که از شبکه سه پخش می‌شود رئال پذیرای اتلتیکو است و در بازی دیگر که از شبکه ورزش پخش می‌شود موناکوی فرانسه از یوونتوس ایتالیا پذیرایی می‌کند.
کد خبر: ۷۹۰۴۸۸

شهرآورد مادریدی‌ها در لیگ قهرمانان اروپا داستان جالبی دارد. فصل قبل رئال‌مادرید برای رسیدن به دهمین قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا که به دسیما مشهور بود، مجبور بود یک رقیب همشهری را از پیش‌رو بردارد، این اتفاق رخ داد و یاران رونالدو قهرمانی در اروپا را جشن گرفتند، اما آن پیروزی خیلی ادامه‌دار نبود. رئالی‌ها در هیچ یک از هفت دربی قبلی موفق به شکست اتلتیکو نشده‌اند. سهم شاگردان کارلو آنچلوتی در این هفت بازی سه تساوی و چهار شکست بوده که آخرین و سنگین‌ترین آنها در ابتدای ماه فوریه در لالیگا رقم خورد که با نتیجه ۴ بر صفر به شاگردان دیه‌گو سیمئونه باختند.

رئال‌ امشب در حالی در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو انتظار تیم دوم شهر مادرید را می‌کشد که شنبه شب در همین ورزشگاه و در هفته سی‌ و ‌دوم لالیگا موفق شد با نتیجه ۳ بر یک از سد مالاگا بگذرد. رئالی‌ها اکنون با ۷۶ امتیاز و با دو امتیاز اختلاف نسبت به بارسلونای صدرنشین در مکان دوم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها قرار دارند.

در سوی دیگر اتلتیکومادرید در هفته سی‌ و ‌دوم لالیگا در دیداری خارج از خانه دپورتیوو لاکرونیا را با نتیجه ۲ بر یک از پیش‌رو برداشت. شاگردان دیه‌گو سیمئونه که با ۶۹ امتیاز در رده سوم لالیگا جای دارند برای تکرار موفقیت‌های فصل جاری خود برابر تیم باسابقه رئال به برنابئو لشکرکشی می‌کنند.

کهکشانی‌ها در این بازی مارسلو را به‌خاطر محرومیت و گرث بیل و لوکا مودریچ را به دلیل مصدومیــت در ترکیب خود نخواهند داشت. همچنین شانس حضور فابیو کونترائو و کریم بنزما برای تقابل با روخی‌ بیانکو ضعیف است.

در تیم اتلتیکومادرید هم دیه‌گو سیمئونه در خط میانی ماریو سوارز را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و از بین سول نیگوئس و تیاگو، یکی را برای بازی در کنار گابی در خط هافبک انتخاب خواهد کرد. ماریو ماندزوکیچ هم که بازی با لاکرونیا را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، خود را آماده رساندن به این بازی و رقابت با سرخیو راموس و دیگر مدافعان رئال می‌کند.

دیدار رفت با تساوی بدون گل در ویسنته کالدرون به پایان رسید و رئال‌مادرید برای تاریخ‌سازی در فینال برلین باید در قدم نخست اتلتیکو را از پیش‌رو بردارد. نگرانی عمده رئالی‌ها غیبت ستاره‌های این تیم است هر چند کارلو آنچلوتی اصرار دارد این مساله را تکذیب کند.

در دیگر بازی امشب دوتیم موناکو ویوونتوس به مصاف هم می‌روند. یوونتوس قهرمان سه فصل پیاپی سری A ایتالیا که امسال در آستانه کسب چهارمین اسکودتوی پی‌درپی خود قرار گرفته، در خارج از خانه به مصاف موناکو، نایب قهرمان فصل گذشته لوشامپیونه فرانسه می‌رود.

بانوی پیر در حالی در خانه موناکو به میدان می‌رود که شنبه شب در هفته سی‌ و ‌یکم سری A ایتالیا با نتیجه 2 بر صفر بر مهمان خود لاتزیو غلبه کرده و با 73 امتیاز قهرمانی‌اش تقریبا قطعی است. در طرف دیگر موناکو در هفته سی‌ و ‌سوم لیگ یک فرانسه مقابل مهمانش، رن تن به تساوی یک بر یک داد. شاگردان لئوناردو ژاردیم که حالا با 59 امتیاز در رده سوم لوشامپیونه هستند برای خلق شگفتی برابر یوونتوس و راهیابی به دور بعد پا به میدان می‌گذارند.

دو تیم در شرایطی به مصاف هم می‌روند که امیدوارند به بیش از یک دهه انتظار برای حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پایان دهند.

تیم فرانسوی هفته قبل یک بر صفر مغلوب تورینی‌ها شد. حالا باید منتظر ماند و دید آیا قادر به جبران باخت خواهد شد یا این‌که پرونده‌اش در فصل جاری لیگ قهرمانان بسته می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها