در دیدار وزیران دفاع دو کشور مطرح شد

تاکید ایران و سوریه بر مبارزه قاطع با گروه های تکفیری

قائم‌مقام وزیر خارجه سوریه با اعلام خبر سفر ولید معلم به تهران به منظور شرکت در نشست وزرای خارجه عدم تعهد، حمایت دمشق از طرح چهار ماده‌ای ایران برای حل بحران یمن را اعلام و حملات وحشیانه به مردم یمن را محکوم کرد.
کد خبر: ۷۹۰۰۲۴

به گزارش فارس، فیصل مقداد که در تهران به سر می‌برد، در دیدار دیروز خود با وزیر امور خارجه کشورمان، از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از دولت و مردم سوریه قدردانی کرد و با ارائه گزارشی از آخرین تحولات میدانی جنگ با تروریست‌ها بویژه در اردوگاه یرموک، در خصوص گفت‌وگوهای اخیر دولت با نمایندگان اپوزیسیون در مسکو گزارشی را بیان کرد. فیصل مقداد با اشاره به اهمیت بیانیه سوئیس، دستاوردهای هسته‌ای کشورمان را دستاوردی برای همه کشورهای در حال توسعه خواند.در این دیدار وزیر امور خارجه کشورمان هم با اعلام حمایت و قدردانی از دولت و ملت سوریه در مقابل تروریست‌های مورد حمایت بیگانگان، بر ضرورت ادامه گفت‌وگوها بین دولت سوریه و معارضان غیرتروریست تاکید کرد.

ظریف در خصوص بحران یمن هم اظهار کرد: ما عمیقا نگران کشتار مردم بی‌دفاع و بی‌گناه یمن و تخریب زیر‌ساخت‌های این کشور هستیم و همه تلاش خود را برای توقف این کشتارها به کار می‌بریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها