تصویربرداری سریال تلویزیونی «نفس گرم» به کارگردانی محمد مهدی عسگرپور با حضور بازیگرانی چون سیما تیرانداز، حامد کمیلی و مرجانه گلچین بزودی آغاز می‌شود. این سریال برای پخش از شبکه یک تولید می‌شود. جواد ارشاد هم قرار است سریال «دوردست‌ها» را برای این شبکه کارگردانی کند.
کد خبر: ۷۸۹۶۲۲
«نفس‌ گرم» مرجانه گلچین از شبکه یک در‌ می‌آید

محمدمهدی عسگر‌پور که پیش از این سریال‌های گل‌های گرمسیری، جراحت و شیدایی را برای تلویزیون ساخته، در تازه‌ترین اثرش سراغ یک ملودرام اجتماعی رفته و ماجراهایی را که برای یک زن اتفاق می‌افتد دستمایه کارش قرار داده است. فیلمنامه نفس گرم را عسگرپور و طلا معتضدی می‌نویسند. این سریال به تهیه‌کنندگی سیدمحمود رضوی در 26 قسمت 45 دقیقه‌ای تولید می‌شود.

نفس گرم قرار است بعد از ماه رمضان از شبکه یک پخش شود. تاکنون حضور محمود پاک‌نیت، مرجانه گلچین، سیما تیرانداز، حامد کمیلی و رحیم نوروزی در این سریال قطعی شده است و نوروزی نقش صاحب مکانیکی را در این سریال بازی خواهد کرد.

فریبا بانک‌توکلی، تهیه‌کننده سریال «دوردست‌ها» درباره روند تولید این اثر به جام‌جم گفت: این سریال در 13 قسمت 40 دقیقه‌ای برای گروه فیلم و سریال شبکه یک تولید می‌شود. قصه اصلی این سریال نوشته شده و گروه نویسندگان این روز‌ها مشغول نوشتن دیالوگ‌های آن هستند. سمانه نامدار سرپرست گروه نویسندگان است و فیلمنامه زیر نظر رحمان سیفی‌آزاد، جواد ارشاد و لیلا لاریجانی نوشته می‌شود.

وی با اشاره به این نکته که این سریال با موضوع استاندارد تولید می‌شود،‌گفت: داستان این سریال درباره زن و شوهری به نام ربابه و رسول است که سال‌ها قبل از یکدیگر جدا شده‌اند، اما اتفاقاتی آنها را روبه‌روی هم قرار می‌دهد و ماجراهایی برای آن به وجود می‌آید.

سریال دوردست‌ها اواخر اردیبهشت ماه کلید می‌خورد و لوکیشن‌های آن در تهران، شمال، زابل و زاهدان است.

«پایتخت» فردا کلید می‌خورد

تصویربرداری سری چهارم مجموعه پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری فردا در شیرگاه مازندران آغاز می‌شود.

الهام غفوری، تهیه‌کننده این سریال به روابط عمومی مرکز امور نمایشی سیما (سیمافیلم) گفت: گروه سازنده دیروز عازم شیرگاه شد و سریال به صورت رسمی از فردا در این منطقه کلید می‌خورد. پیش از این چند نما از این سریال در پکن تصویربرداری شده که مربوط به ماه عسل ارسطو است. این بخش‌ها در لابه‌لای سریال گنجانده می‌شود و گاهی ارسطو در خواب آنها را به شکل رویا می‌بیند.

وی با اشاره به این نکته که دوقلوها از میان دوقلوهای مازندران انتخاب شده‌اند، یادآور شد: چند بازیگر قرار است به کار اضافه شوند که تاکنون حضور جمشید مشایخی به عنوان بازیگر جدید قطعی شده است.

فصل چهارم سریال پایتخت در 26 قسمت به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه یک برای پخش در ماه رمضان تولید می‌شود. محسن تنابنده، ریما رامین‌فر، احمد مهرانفر، علیرضا خمسه، نسرین نصرتی و هومن حاج‌عبداللهی برخی از بازیگران این سریال هستند.

«بی‌قرار» در راه پاریس

تصویربرداری سریال تلویزیونی «بی‌قرار 2» به کارگردانی فلورا سام و تهیه‌کنندگی محمدعلی تفکر و مجید اوجی در مشهد ادامه دارد.در این سریال لاله اسکندری، کامران تفتی، محمد صادقی و سارا خوئینی‌ها نقش‌های اصلی را بازی می‌کنند. به گزارش جام‌جم، ضبط بخش‌های تهران تمام شده و اعضای گروه 15 روز است برای ضبط سکانس‌های مربوط به مشهد به این شهر رفته‌اند. بعد از تصویربرداری صحنه‌های مربوط به این شهر، گروه سازنده برای ضبط صحنه‌های مربوط به خارج از کشور به پاریس می‌رود.

روزبه کلباسی همزمان با تصویربرداری مشغول تدوین سریال است و امید کرامتی هم موسیقی آن را می‌سازد. در سری اول سریال بی‌قرار، زندگی زنی به نام رعنا روایت شد که پس از پنج سال از زندان آزاد و متوجه می‌شود همه زندگی خود را از دست داده است. مخاطب در سری دوم این سریال ادامه زندگی او را می‌بیند.

در این سریال لاله‌ اسکندری نقش رعنا، محمدرضا شریفی‌نیا نقش احمد پدر رعنا، سارا خوئینی‌ها نقش سهیلا، محمد صادقی نقش دکتر فروهر، امیرحسین صدیق، آتیلا پسیانی، مریم امیرجلالی نقش عصمت کارگر مسافرخانه، مریم بوبانی نقش شوکت همسایه احمد، سولماز آقمقانی، عزت‌الله رمضانی‌فر، شیوا خسرومهر، اسماعیل خلج نقش پدر دکتر فروهر، زهرا سعیدی نقش مادر، مختار سائقی، آتش تقی‌پور، پژمان بازغی نقش خسرو، کامران تفتی نقش رامین، داریوش کاردان نقش سرهنگ و شقایق فراهانی نقش مینا را بازی می‌کنند و فاطمه دقاقی بازیگر خردسال این مجموعه است. (جام‌جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها