سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور: نتایج اولیه آزمون دکتری (PH.D) نیمه متمرکز ۹۴ عصر چهارشنبه ۲۶ فروردین اعلام می شود.
کد خبر: ۷۸۷۱۲۲
نتایج آزمون دکتری 26 فروردین اعلام می​شود

حسین توکلی در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما‌ افزود: نتایج اولیه این آزمون بصورت کارنامه و از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org منتشر می شود.

سخنگوی سازمان سنجش گفت: داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته می شوند از دوشنبه 31 فروردین تا پنجشنبه سوم اردیبهشت با مراجعه به پایگاه سازمان سنجش دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت و برای انتخاب رشته اقدام کنند.

توزیع کارت آزمون ‌ارشد پیام نور

سخنگوی سازمان سنجش گفت: کارت ورود به جلسه آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد سال 94 دانشگاه پیام‌ نورازاول اردیبهشت توزیع می‌شود.

توکلی بیان اینکه توزیع کارت این آزمون تا سوم اردیبهشت ادامه خواهد داشت افزود: داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون باید به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: این آزمون صبح جمعه چهارم اردیبهشت به صورت چهار گزینه ای در 101 شهرستان برگزار می شود.

توکلی افزود: 80 هزار و 509 داوطلب در این آزمون ثبت نام کرده اند که 65 هزار و 961 داوطلب در گروه علوم انسانی، 3 هزار و 73 نفر در گروه علوم پایه، 7825 نفر در گروه فنی و مهندسی، 2 هزار و 712 نفر در گروه هنر و 938 نفر نیز در گروه کشاورزی و منابع طبیعی رقابت می کنند.

توکلی ظرفیت پذیرش دوره های فراگیر کارشناسی ارشد سال 94 دانشگاه پیام نوررا 16 هزار و780 نفر اعلام کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها