آرسنال در ادامه نتایج خیره‌کننده خود در سال 2015 موفق شد لیورپول رقیب سنتی خود را با 4 گل درهم بکوبد تا به دهمین برد در 11 بازی اخیر خود در لیگ برتر دست یابد.
کد خبر: ۷۸۴۳۰۰

در نخستین دیدار هفته سی‌ویکم لیگ برتر انگلیس، دیروز حساس‌ترین دیدار در ورزشگاه امارات لندن میان تیم‌های آرسنال و لیورپول برگزار شد که این بازی را توپچی‌های میزبان با نتیجه قاطع 4 بر یک به سود خود به پایان رساندند. در این دیدار لیورپولی‌ها شروع بهتری داشتند و حتی یک موقعیت مسلم گلزنی را با ناهماهنگی مهاجمان خود از دست دادند اما در نهایت این آرسنال بود که توانست توپ را از خط دروازه میزبان عبور دهد. گل نخست را هکتور بلرین در دقیقه 37 با پاسی از آرون رمزی به ثمر رساند. سه دقیقه بعد مسوت اوزیل با یک ضربه آزاد از سمت راست، دومین بار دروازه لیورپول را باز کرد و در اواخر نیمه اول هم الکسیس سانچس، مهاجم شیلیایی توپچی‌ها با یک ضربه روی پا دروازه مینیوله، سنگربان لیورپول را برای سومین بار باز کرد.

در نیمه دوم بازی متعادل‌تری در جریان بود اما آرسنال باز هم موقعیت‌های خطرناک‌تری برای افزایش اختلاف خود به دست آورد هرچند این لیورپول بود که به لطف خطای پنالتی که بلرین روی استرلینگ مرتکب شد در دقیقه 76 توسط جردن هندرسون یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. این گل اما برای شکست کافی نبود و اخراج امره جان در دقیقه 85 بازی با دریافت کارت زرد دوم نیز کار مردان برندان راجرز را برای تحقق این هدف سخت‌تر کرد. در نخستین دقیقه از وقت‌های تلف شده نیمه دوم نیز اولیویه ژیرو از ضعف خط دفاعی لیورپولی‌ها بخصوص کولو توره، پاس عمقی الکسیس سانچس را به چهارمین گل توپچی‌ها تبدیل و تیر خلاص را به قلب مهمان شلیک کرد.

آرسنال با کسب این پیروزی که نوزدهمین پیروزی‌اش در این فصل بود 63 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به منچسترسیتی در رده دوم جدول لیگ برتر قرار گرفت.لیورپول در حالی با 54 امتیاز در رده پنجم جدول باقی ماند که در روزهای گذشته مقابل دیگر رقیب دیرینه خود یعنی منچستر یونایتد هم 2 بر یک شکست خورده بود تا رویاهایش برای رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان اروپا کمرنگ شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها