این بازی به‌صورت آنلاین در اختیار کاربران قرار گرفته است

سوپرماریو را آنلاین بازی کنید

شرکت نینتندو با بسیاری از بازی‌های ویژه‌ خود توانسته است تا کودکی چند نسل را رقم بزند و بدون شک یکی از مهم‌ترین و خاطره‌انگیزترین عناوین این شرکت، بازی‌های سری سوپرماریو هستند که به تازگی یک شرکت مستقل، نسخه ویژه مرورگر این بازی را ارائه کرده است.
کد خبر: ۷۸۳۰۶۳
سوپرماریو را آنلاین بازی کنید

جام جم کلیک: قانونی ویژه درباره بازی‌های کامپیوتری وجود دارد که به موجب آن، گذشت زمان می‌تواند کپی رایت یک بازی را از بین ببرد و با استفاده از همین قانون نیز یک شرکت مستقل موفق شده است تا یکی از مهم‌ترین عناوین تاریخ شرکت نینتندو یعنی بازی Super Mario 64 را بازسازی کرده و به پلتفرم‌ جدیدی انتقال بدهد و موجب ‌شود که کاربران در سراسر جهان و تقریبا بدون محدودیت مکانی قادر به انجام این بازی باشند.

این عنوان با تغییراتی جزئی به‌عنوان یک بازی تحت مرورگر وب عرضه شده است و تنها کافی است تا پلیر مخصوص انجام این بازی را دانلود کرده و شروع به بازی کردن Super Mario 64 در کامپیوتر خود کنید. البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که این بازی با نسخه اصلی عرضه شده در سال 1996 تفاوت‌هایی در ساختار گیم‌پلی خواهد داشت و برای نمونه سکه‌های قرمز به‌طور کلی از بازی حذف شده‌اند. از سوی دیگر نیز کیفیت گرافیکی بازی بهبود پیدا کرده است و به همین دلیل نیز پسوند HD به این عنوان افزوده شده است.

این بازی با کمک موتور بازی‌سازی یونیتی ساخته شده است و به‌صورت رایگان در اختیار مخاطبین قرار دارد و کاربران می‌توانند با شناسایی و گزارش باگ‌های موجود در بازی، امکان بهبود کیفیت خروجی بازی را فراهم کنند. این بازی برای هر سه سیستم‌عامل ویندوز، مک و لینوکس ارائه شده است و تمامی اطلاعات مورد نیاز برای انجام آن و همچنین لینک دانلود پلیر برای هر سیستم‌عامل به‌علاوه گزینه انجام بازی را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر در اختیار داشته باشید.

**باتوجه به اعمال قانون کپی‌رایت روی لینک‌های این بازی، لینک‌ها غیرفعال و فعلا بازی از دسترس خارج شده است**

آناهیتا عیوض‌خانی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
هخامنش سعیدی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
۰
۰
لینك مرورگر وا نشد.
پلیر ویندوز هم هر 2 لینكش پاك شده

نیازمندی ها