وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: همه شهرهای بزرگ کشور به نسل سوم تلفن همراه تجهیز می‌شوند.
کد خبر: ۷۸۲۳۶۳
تجهیز همه شهرهای بزرگ کشور به نسل سوم تلفن همراه

محمود واعظی صبح شنبه در نشست با کارکنان پست بوشهر اظهار داشت: در سال ۹۳ شاهد انجام کارهای بسیار خوبی توسط دولت در نقاط مختلف کشور بودیم و طرح‌های بسیار خوبی نیز طی سال جاری در کشور اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه دولت متعلق و منتخب مردم است، اذعان داشت: در روزهای تعطیل نیز خدمات‌رسانی به مردم با قوت انجام می شود همه خدمت‌گذاران مردم در دولت باید تلاش کنند تا بهترین خدمات را ارائه کنند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه مقام معظم رهبری امسال را به نام سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی نامگذاری کرده است، افزود: این شعار باعث می‌شود که شاهد تعامل و همراهی بیشتر ملت و دولت باشیم.

واعظی با تاکید بر اینکه طرح‌های مختلفی با همراهی و همزبانی مردم توسط دولت انجام می شود، تصریح کرد: در گذشته علی‌رغم سختی‌هایی که کارکنان پست داشته‌اند، از نظر معیشتی مشکلاتی داشتند و نیاز بود که توجه جدی به این موضوع صورت بگیرد.

افزایش دو برابری باند اینترنت در کشور در سال جاری

وی افزود: امسال و پس از ۱۰ سال شاهدیم که پست به مقداری سود دهی رسید و از این سودها برای افزایش حقوق و رفاه کارکنان استفاده خواهد شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به عملکرد مطلوب استاندار بوشهر در بخش‌های مختلف اشاره کرد و بیان داشت: شاهد اجرای طرح‌های بسیار خوبی در سطح استان بوشهر هستیم.

وی از افزایش دو برابری باند اینترنت در کشور در سال جاری خبر داد و افزود: تلاش می‌شود که پهنای باند اینترنت کشور تا پایان امسال به دو برابر میزان کنونی برسد.

واعظی از ارائه اینترنت به ۲۵ هزار روستای کشور در سال جاری خبر داد و اضافه کرد: از دیگر برنامه‌های این وزارتخانه در سال ۹۴ می‌توان به فعال کردن پست لوجستیک و ارائه ۹ خدمت جدید همراه با نوسازی اشاره کرد.

وی با بیان اینکه در سال جدید تمام شهرهای بزرگ کشور به نسل سوم تلفن همراه تجهیز می‌شوند، اذعان داشت: ۴۰ شهر کشور تاکنون به نسل چهارم تلفن همراه مجهز شده‌اند. (مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها