امروز چهارشنبه و در آخرین روز کاری سال 1393، دکتر مراد عنادی مدیر مسئول روزنامه جام جم «عزیز شاه محمدی» را به عنوان سردبیر جدید روزنامه و معاونین سردبیر را منصوب کرد و از خدمات «محسن ماندگاری» و معاونانش در این سمت تقدیر شد تا این روزنامه معتبر، سال نو را با مدیریتی جدید و تازه نفس آغاز کند.
کد خبر: ۷۸۱۹۴۰
هیات جدید سردبیری روزنامه جام جم معرفی شدند

به گزارش جام جم آنلاین، این مراسم با حضور دکتر «مراد عنادی» مدیرمسئول و «سیدعلیرضا سادات میر» مدیرعامل موسسه فرهنگی و مطبوعاتی جام جم برگزار شد.

شاه محمدی از روزنامه نگاران باسابقه مطبوعات کشور است که از این پس، با همکاری «حجت الله اکبرآبادی» به عنوان معاون خبر، «محمودرضا اکرامی فر» به عنوان معاون صفحات میانی و «کتایون مصری» معاون امور ضمائم روزنامه، مسئولیت نظارت بر تهیه و تولید مطالب روزنامه «جام جم» را بر عهده خواهند داشت.

پیش از این، «زهرا عرب»، «منصور رئیس سعدی» و «عباس رضایی ثمرین» به ترتیب مسئولیتهای یادشده را بر عهده داشتند. معاونان جدید سردبیر جام جم نیز سابقه سالها فعالیت در این روزنامه را در کارنامه خود دارند.

دکتر عنادی در این مراسم ضمن قدردانی از تیم قبلی سردبیری، از آنها به عنوان افرادی توانمند یاد کرد و گفت که تغییرات جدید با هدف تقویت روند رو به جلوی روزنامه جام جم در جهت اهداف و چشم اندازهای تعیین شده صورت می گیرد.

وی با اشاره به محورهای دهگانه تعیین شده از سوی رییس سازمان صداوسیما به عنوان ماموریتهای روزنامه جام جم در دوره جدید، از همکارانش خواست با تقویت روند تولیدات روزنامه جام جم، در جهت تحقق روزنامه ای آرمانگرا و جریان ساز در جامعه با رویکرد اجتماعی – فرهنگی ، افزایش ضریب نفوذ آن در سطح کشور و انعکاس درست و مناسب خدمات و فعالیتهای نظام در حوزه های مختلف بکوشند.

سادات میر مدیرعامل موسسه جام جم نیز اطمینان داد که همه تلاشهای خود را برای پشتیبانی از مدیران روزنامه برای تحقق اهداف تعیین شده و بهره گیری هر چه بیشتر از ظرفیتها و توانمندیهای موسسه در این زمینه بکار خواهد بست.

شاه محمدی سردبیر جدید هم با تاکید بر پیگیری ماموریتهای محوله گفت که با فراز و فرودهای دنیای روزنامه نگاری بخوبی آشنا است و همه تلاش خود را برای تقویت انگیزه و روحیه همکاران و حفظ آرامش در تحریریه به کار خواهد بست.

ماندگاری نیز با اشاره به محورهای فعالیت خود در طول 8 سال سردبیری روزنامه، از «بیژن مقدم» مدیرمسئول سابق و همه همکارانش در تحریریه قدردانی کرد و اظهارداشت که در طول این سالها، همواره تلاش کرد به اصول فعالیت حرفه ای پایدار بماند و در راه تداوم صدرنشینی و اعتلای روزنامه جام جم همه همت خود را بکار بندد.

وی افزود: جام جم روزنامه ای است که از همان ابتدا، سنگ بنای درستی داشت و همه مدیرانش در دوره های مختلف فعالیت​های درخشان و ارزنده ای در آن داشته اند.

پس از برگزاری مراسم رسمی تودیع و معارفه هیات سردبیری روزنامه جام جم و تقدیم لوح تقدیر به آنان، ماندگاری و معاونانش با حضور در جمع همکاران تحریریه و سایر بخش های روزنامه، ضمن تبریک سال جدید، از خدمات و همراهی آنان در مدت فعالیت خود در جام جم قدردانی کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
۰
۰
از این به بعد تكلیف كسانی كه از منصب هایشان كناره گرفتن چه می شود ؟ آنان در چه جایگاهی قرار خواهند گرفت ؟ در این مورد هم خبری درج واطلاع رسانی كنید ؟

نیازمندی ها