فرمانده انتظامی تهران بزرگ خبر داد:

دستگیری ۱۰۱ نفر از اراذل و اوباش پایتخت

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به فضای بسیار مطلوبی که بر شهر تهران در شب چهارشنبه آخر سال حاکم است، گفت: درصورتی که کسی بخواهد با فعالیت های هنجار شکنانه آرامش مردم را برهم بزند، بازداشت و تا پایان تعطیلات نوروز مهمان پلیس خواهد بود.
کد خبر: ۷۸۱۵۴۹
هنجارشکنان تا آخر تعطیلات نوروز مهمان پلیس هستند

سردار حسین ساجدی نیا گفت: تاکنون حدود 15 نفر در حوادث مرتبط با شب چهارشنبه آخر سال در شهر تهران مجروح شده اند که این تعداد در مقایسه با سال گذشته کاهش قابل توجهی داشته است.

وی با اشاره به آرامش مطلوب حاکم بر فضای شهر تهران در شب چهارشنبه آخر سال، افزود: شب چهارشنبه آخر سال 1393 را می توان یک استثنا در مقایسه با سال های گذشته دانست.

سردار ساجدی نیا گفت: اکنون شرایط و فضای حاکم بر مناطق مختلف شهر تهران از جمله میدان صادقیه، هفت حوض نارمک، نازی آباد و گلوبندک بسیار آرام و مطلوب است.

رییس پلیس تهران بزرگ افزود: دراین زمینه باید از توجه جدی اولیا به توصیه های پلیس و دیگر نهادهای امدادی در خصوص پیشگیری از بروز حوادث در شب چهارشنبه آخر سال به خصوص مشارکت با پلیس در اجرای طرح محله محوری تقدیر و تشکر کنیم.

وی با تاکید بر اینکه دستگیرشدگان چهارشنبه آخر سال 93 شهر تهران به تعداد انگشتان دست هم نمی رسند، گفت: هنجار شکنان بدانند علاوه بر آنکه تا پایان تعطیلات نوروزی مهمان پلیس خواهند بود به مراجع قضایی نیز معرفی می شوند.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها