جام جم ورزشی: دیدارهای برگشت لیگ قهرمانان اروپا در مرحله رفت فردا شب در دو شهر موناکو و مادرید پیگیری می شود.
کد خبر: ۷۸۰۹۲۱
توپچی ها معجزه می خواهند/ آتلتیکو مادرید امیدوار به صعود

به گزارش جام جم ورزشی ، آرسنال در حالی در موناکو به مصاف تیم پرنس نشین می رود که کمتر امیدی برای صعود دارد چرا که آنها دیدار رفت را در خانه خودشان به شکلی عجیب سه بر یک به حریف فرانسوی باختند و حالا توپچی ها برای صعود نیاز به معجزه دارند. البته برگشت های عجیب و غریب در لیگ قهرمانان اروپا سابقه ای طولانی دارد و حتی هواداران آرسنال هم می توانند تیمشان بازگشت فوق العاده ای به لیگ قهرمانان با یک یک پیروزی پر گل داشته باشد.

این تیم هم اکنون در جدول لیگ برتر انگلیس با هفت امتیاز اختلاف نسبت به چلسی صدرنشین، سوم است.

نکته جالب دیگر اینکه آرسن ونگر سرمربی فرانسوی آرسنال سابقه مربی گری در باشگاه موناکو را دارد.

آرسنال برای عبور از سد موناکو و حفظ بقای انگلیسی ها در لیگ قهرمانان اروپا باید با اختلاف بیش از یک گل به پیروزی برسد. کاری که تا کنون هیچ تیمی موفق به انجام آن در دیدارهای خارج از خانه لیگ قهرمانان اروپا نشده است.
از سوی دیگر موناکو نیز جمعه شب در لیگ فرانسه باستیا را 3 بر صفر شکست داد و بعد از تیم های لیون، پاری سن ژرمن و مارسی با توجه به 10 بازی باقی مانده تا پایان فصل، در مکان چهارم جدول این لیگ قرار گرفت تا روحیه بالایی برای میزبانی از آرسنال داشته باشد.

اما در دیگر دیدار مهم بایرلوکوزن آلمان در استادیوم ویسنته کالدرون شهر مادرید به مصاف اتلتیکو می رود. دیدار رفت دو تیم با یک گل به سود نماینده آلمان به پایان رسید. مادریدی ها با اینکه شکست تلخی را در دیدار رفت تجربه کردند اما هنوز هم شانس صعود دارند به شرط اینکه در زمین خودی گل نخورند. اتلتیکو به عنوان نایب قهرمان فصل گذشته به هر شکل ممکن می خواهد به یک چهارم نهایی صعود می کند و آلمانی ها با وجود شکست یک بر صفر حریف در دیدار رفت به خوبی به این نکته واقفند و می دانند آن پیروزی تضمینی برای صعودشان نیست.

برنامه بازی های فردا شب

سه شنبه 26 بهمن

موناکو - آرسنال ساعت 23:15

اتلتیکومادرید - بایرلورکوزن ساعت 23:15

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها