امدادگر هلال‌احمر هنگامی که جسد راننده را از میان خودرو خارج می‌کرد، نمی‌دانست قربانی این حادثه تلخ پدرش است.
کد خبر: ۷۸۰۴۳۹
وقتی پدر، سوژه امداد رسانی پسر‌ شد

به گزارش جام‌جم، عقربه‌های ساعت 2 و 27 دقیقه نیمه شب پنجشنبه را نشان می‌داد که تصادف شدید یک دستگاه پراید با کامیون حمل سیمان به امدادگران پایگاه زرین‌آباد زنجان اعلام شد.

بهنام قاسمی، امدادگر باتجربه این پایگاه همراه نیروهای امدادی خود را به محل حادثه در جاده بیجار ـ زنجان رساند.

یک دستگاه پراید بشدت با قسمت عقب کامیون حمل سیمان برخورد کرده و شدت حادثه به حدی بود که خودروی پراید به آهن پاره‌ای تبدیل و راننده در میان قطعات خودرو گرفتار شده بود.

بهنام همراه همکارانش عملیات امدادی را آغاز کرده و راننده را از خودرو بیرون کشیدند. مرد میانسال به علت شدت جراحات جان باخته بود و امدادگران با تحویل جسد به پلیس، صحنه حادثه را ترک کردند.آنها هنوز مسافتی را طی نکرده بودند که بهنام متوجه شد مشخصات قربانی را در گزارش ثبت نکرده است، به همین دلیل دوباره به صحنه تصادف بازگشت و در بررسی جیب راننده، کارت ملی او را پیدا کرد. بهنام آنچه ر‌ا می‌دید باورش نمی‌شد، عکس و مشخصات پدرش روی کارت ملی ثبت شده بود.

او دقایقی قبل جسد پدرش را از میان خودرو خارج کرده و به دلیل شدت صدمات به پدرش، نتوانسته بود او را شناسایی کند.

سرپرست پلیس راه استان زنجان در این‌باره به جام‌جم گفت: بر اثر شدت تصادف، راننده در همان دقایق اولیه جان خود را از دست داد. 45 متر خط ترمز در محل حادثه وجود داشت و این نشان می‌دهد راننده پراید سرعت بالایی داشته و نتوانسته خودرو را کنترل کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ف
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
۰
۰
تسلیت

نیازمندی ها