جام جم ورزشی: علیرضا جهانبخش به ترکیب تیم نایمخن هلند بعد از آسیب‌دیدگی اخیرش بازگشت و در پیروزی این تیم سهیم بود.
کد خبر: ۷۸۰۰۳۳
بازگشت جهانبخش به ترکیب نایمخن

مهاجم ایرانی و ملی‌پوش ایرانی که در تیم ان.ایی.سی نایمخن توپ می‌زند،‌ از روز چهارشنبه دیروز در کنار یارانش به تمرین پرداخت. وی بعد از مدتی کوتاه که دچار آسیب ران پا شده بود، از دیروز با تیم دسته دومی تمرین کرد. در کنار او «سیورد آس» که دیگر بازیکن مصدوم تیم به حساب می‌آمد، نیز تمریناتش را از سر گرفت. براساس اعلام مقام‌های نایمخن هم اکنون مهم‌ترین مشکل تیم، سرماخوردگی چندتن از نفرات این تیم است.رنس فان‌ ایدن، توبیاس هایتس،‌ جیووانی گراون بک و آنتونی لیمبومبه گرفتار آنفولانزا و سرماخوردگی شده‌اند. در چارچوب دیدارهای هفته بیست‌ونهم لیگ دسته دوم فوتبال هلند موسوم به ژوپیلر لیگ، شب گذشته (جمعه) تیم نایمخن میزبان تل‌استار بود که موفق شد با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی دست پیدا کند.
در این دیدار که علیرضا جهانبخش 90 دقیقه در ترکیب نایمخن حضور داشت، کریستین سانتوس در دقیقه 57 و کریستین گواتی امیلسون در دقیقه 90 گل‌های نایمخن را به ثمر رساندند تا این تیم 77 امتیازی شود و با تثبیت جایگاهش در صدر جدول رده‌بندی رقابت‌‌ها، یک گام دیگر به بازگشت به دست اول فوتبال هلند نزدیک شود.
در جدول رده‌بندی ژوپیلر لیگ و در فاصله 8 هفته به پایان این رقابت‌ها، پس از نایمخن، تیم افی‌سی آیندهوون با 59 امتیاز دوم است و رودا کرکراد با 55 امتیاز در رده سوم قرار دارد.

(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها