
مسئولان شهرداری استان خوزستان و دکتر شیرازی شهردار آبادان، در اقدامی شایسته قرار است روز یکشنبه از تندیس مرحوم غلامحسین مظلومی رونمایی کنند.
این مراسم از ساعت 10 صبح در ورزشگاه تختی آبادان برگزار میشود و قرار است شهردار آبادان نیز در این مراسم حضور پیدا کرده و به پاس تلاشهای بیشمار غلامحسین مظلومی، به این شکل یاد آن مرحوم را گرامی بدارند.
همچنین این تندیس به حالتی طراحی شده که مرحوم مظلومی در یکی از دربیهای معروف در حال گذشتن از علی پروین است و طبق همان حرکت، تندیس مربوطه طراحی شده است.
(فارس)
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند