عقب نشینی داعش در جنوب موصل

در یکی از بزرگترین عقب نشینی های گروه تروریستی داعش، عناصر این گروه از پایگاه نظامی قیاره، یکی از مهمترین پایگاههای نظامی در جنوب موصل عقب نشینی کردند.
کد خبر: ۷۷۳۶۹۷
عقب نشینی داعش در جنوب موصل

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از پایگاه خبری محیط، این عقب نشینی به خاطر شدت حملات هوایی بوده و خروج از پادگان قیاره زمانی انجام شد که ارتش و نیروهای مسلح و مردمی عراق خود را برای عملیات آزادسازی موصل آماده می‌کنند.

تاکنون حملات زمینی و هوایی علیه مواضع داعش ثمر بخش بوده است و عقب نشینی تروریست‌ها از مهمترین پایگاه نظامی در جنوب موصل نتیجه همین حملات به شمار می‌آید.عقب نشینی از پادگاه قیاره اولین عقب نشینی مستقیم داعش به شمار می آید.

تندروها در حالی از این پادگان خارج شدند که اجساد کشته شدگانشان در پادگان باقی مانده است.

هلاکت بیش از 30 داعشی در الانبار

بیش از 30 عضو گروهک تروریستی داعش در عملیات گسترده نظامی ارتش عراق در منطقه البغدادی واقع در 90 کیلومتری غرب الرمادی در استان الانبار به هلاکت رسیدند.

نیروهای عراقی در چارچوب جنگ با تروریسم توانستند کنترل «مجتمع مسکونی البغدادی»‌ را که در محاصره داعشی‌ها بود به دست بگیرند.داعشی‌ها تهدید کرده بودند همه ساکنان این مجتمع را خواهند کشت.

در همین حال شماری از نمایندگان مجلس عراق تأکید کردند: نیروهای عراقی طی چند ساعت آینده منطقه البغدادی را به کنترل خود در خواهند آورد چرا که دولت عراق نیروهای کمکی زیادی به این منطقه اعزام کرده است.

نیروهای عراقی و داوطلب مردمی پس از آزادسازی تعدادی از مناطق اطراف مجتمع مسکونی البغدادی به پیشروی خود درغرب الرمادی ادامه می‌دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها