دو سه روزی است که دنیای مجازی میزبان یک محصول جنجالی صنعت خودرو است، تصاویر اسکن شده از ب ام‌و M135i فیس لیفت شده به همراه اندک اطلاعاتی همراه آن که تب و تاب تازه‌ای در وبسایت‌های خودرویی بپا کرده است.
کد خبر: ۷۶۹۲۹۵
ب ام‌و M135i فیس لیفت شد + عکس

با توجه به تصاویر منتشر شده به عنوان فیس لیفت ب ام‌و M135i، شاسی و بدنه این خودرو تغییری نکرده اما در جزییات جلو خودرو مجموعه سپر اصلاح شده و ورودی‌های هوای رادیاتور هم به نسبت مدل قبل بزرگ‌تر شده که در حاشیه ورودی‌های اطراف سپر هم یک قاب کرومی نصب گردیده است و همچنین چراغ‌های جلویی هم به نسبت قبل با قابی جدید کشیده‌تر شده‌اند.

عقب اتومبیل هم همچون جلو تغییراتی را تجربه کرده که به طور خلاصه می‌توان چراغ‌های دو تکه عقب کشیده‌تر و سپر جدید عقب با شب نماهای نصب شده بر روی آن را نام برد.

طبق اطلاعات منتشر شده به همراه تصاویر هم در زیر کاپوت ب ام‌و M135i یک پیشرانه 3 لیتری شش سیلندر بنزینی با مصرف سوخت بالای 8 لیتری در هر 100 کیلومتر مسافت پیموده شده جا خوش کرده که با ارائه 326 اسب بخار قدرت با افزایش 6 اسب بخاری قدرت نسبت به مدل قبل و گشتاور 450 نیوتن متری قادر به رساندن شتاب 0 تا 92 کیلومتر بر ساعتی خودرو به 5.1 ثانیه با جعبه دنده 6 سرعته دستی و شتاب 0 تا 92 در عرض 4.1 ثانیه با کمک یک جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک را دارد.(خودروبانک)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها