خاکپور: هیچ تعهدی نمی‌دهم

جدی‌ترین مسابقات پیش روی فوتبال ایران، مسابقات مقدماتی المپیک 2016 است و تیم امید ایران قرار است در فروردین 94 گام اول را برای شکستن حسرتی چهار دهه‌ای بشکند.
کد خبر: ۷۶۸۷۸۵

روز گذشته نشستی خبری با حضور حبیب کاشانی، مدیر تیم امید و محمد خاکپور، سرمربی این تیم برگزار شد که به گزارش تسنیم، خاکپور در این نشست به مشکلات پیش روی تیم امید اشاره کرد و گفت: دنبال بهانه نیستیم اما باید انصاف داشته باشیم. ما سه هفته است مشغول تمرین هستیم و یک ماه هم بیشتر فرصت نداریم. علاوه بر این مشکلات بحث بازیکنان لیگ مسابقات داخلی و لیگ قهرمانان آسیا را هم داریم و با این مشکلات سر راه، هیچ‌کسی نمی‌تواند تعهدی بدهد که در مسابقات برنده یا بازنده می‌شود. وی تاکید کرد: فقط قول می‌دهیم تمام توان خود را بگذاریم تا در این زمان کوتاه به چیزی که می‌خواهیم، برسیم. ما فقط به تلاش و کوشش نیاز داریم.

خاکپور درخصوص تعامل باشگاه‌های کشورمان با تیم امید خاطرنشان کرد: تا امروز از سوی باشگاه‌ها و مربیان کشور تعامل خوبی با تیم امید وجود داشته و من از تک‌تک مربیان باشگاه‌های کشورمان تشکر می‌کنم، زیرا تا پیش از این تیم امید نفرات کامل خود را در اختیار نداشت اما در اردوهای گذشته توانسته‌ایم با تمام نفراتمان تمرین کنیم.

وی ادامه داد: بعد از هر اردو سعی می‌کنم در نامه‌ای از تمام باشگاه‌ها و مربیانی که به تیم امید کمک کرده‌اند تشکر کنم، فقط در چند اردوی گذشته تیم فولاد خوزستان بود که نتوانست به علت کمبود بازیکن دو بازیکن خود را در اختیار تیم امید قرار دهد؛ وگرنه در بقیه موارد هیچ مشکلی وجود نداشته است.

خاکپوردر مورد سبک بازی تیم امید با توجه به تغییراتی که در این تیم ایجاد شده است، گفت: برای رسیدن به سبک باید زمان زیادی را طی کرد. تیم ملی بزرگسالان ما در شرایطی نبوده که بخواهد چهار بازی را یک روز در میان انجام دهد، بنابراین ما در تیم امید باید از روش گردشی استفاده کنیم. ما باید از بازیکنان خود در هر چهار بازی استفاده کنیم و فشار مسابقات را روی آنها کمتر کنیم.

سرمربی تیم امید در پاسخ به پرسشی مشابه مبنی بر این که اگر تیم امید نتواند با شما به المپیک صعود کند یا آمادگی انتقادها را دارید، گفت: برای هیچ‌کسی خوب نیست که 40 سال به المپیک نرفته‌ایم اما هر کسی مسئولیتی را برای یک ساعت هم قبول می‌کند باید جوابگو باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها