جام جم ورزشی: تهیه کننده فیلم 'من دیه گو مارادونا هستم' با اشاره به اینکه از مارادونا برای حضور در جشنواره فیلم فجر دعوت کرده ایم، گفت: امیدوارم او دعوت ما را بپذیرد.
کد خبر: ۷۶۰۳۹۳
مارادونا به جشنواره فیلم فجر می آید؟

به گزارش جام جم ورزشی ، در چهارمین روز از ویژه برنامه 'یک فیلم، یک سلام' پیش از ظهر امروز شنبه 27 دی ماه فیلم سینمایی 'من دیه گو مارادونا هستم' با حضور عوامل فیلم در گالری پردیس ملت رونمایی شد.
در این مراسم عوامل فیلم ازجمله بهرام توکلی کارگردان، جواد نوروزبیگی تهیه کننده، گلاب آدینه و سعید آقاخانی بازیگران فیلم حضور داشتند.
در ابتدای مراسم بهرام توکلی کارگردان فیلم 'من دیه گو مارادونا هستم' درباره ژانر فیلم که به نظر کمدی می آید، گفت: فیلمی در رده آثار اجتماعی ساخته ام که درون مایه نهفته آن کمدی است بنابراین نمی توان به آن کمدی محض گفت.
وی با بیان اینکه این فیلم به نظر من فضای غیرجدی دارد، ادامه داد: فیلم بسیار متنوع است و تجربه متفاوتی را برای من رقم زد چراکه سال ها ایده ساخت چنین فیلمی در ذهنم بود.
در ادامه این مراسم نیز جواد نوروزبیگی تهیه کننده فیلم 'من دیه گو مارادونا هستم' با اشاره به اینکه این فیلم بسیار مفرح و تقریبا فوتبالی است، گفت: درباره فیلم حرف خاصی ندارم بیشتر آرزو دارم که در اکران عمومی دیده شود. به هرحال مطمئنم این انرژی نهفته در سینمای ایران باعث شود هرسال تعدادی کارهای خوب و درخشان دیده شود.
نوروزبیگی در ادامه با اشاره به اینکه امیدوارم مارادونا دعوت ما را برای حضور در جشنواره بپذیرد، اظهار داشت: فکر می کنم این فیلم یکی از بحث برانگیزترین فیلم های جشنواره فجر امسال باشد.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: تو می دونی من از چیه مارادونا خوشم میاد؟ از اینکه تو زندگیش هیچوقت واقعیت و رویا براش مرز نداشت، وقتی بازی می کرد با همه وجودش بازی می کرد، پرواز می کرد، بازی نمی کرد، خودشو لوس نمی کرد. همه اش برای این بود که واقعیت و رویا براش مرز نداشت، اگه هم داشت اون نمی تونست مرزشونو تشخیص بده...
(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها