عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: با توجه به این‌که دولت براساس قانون باید ثروتمندان را از دریافت یارانه نقدی حذف کند، دست‌کم می‌تواند ۲۰ تا ۳۰ میلیون پولدار را از یارانه نقدی حذف کند.
کد خبر: ۷۶۰۲۰۵

موسی‌الرضا ثروتی در گفت‌وگو با فارس، در مورد این‌که آیا دولت طبق قانون نباید پولداران را از دریافت یارانه نقدی حذف کند، گفت: با وزیر اقتصاد و کارشناسان دولت صحبت کرده‌ایم و آنها علاقه‌مند هستند افراد پولدار از یارانه نقدی حذف شوند، یعنی دولت علاقه‌مند است، ولی در عمل اجرا نمی‌کند.

ثروتی با بیان سخن رئیس‌جمهور که گفته بود، به حساب مردم سرک نمی‌کشیم، گفت: لازم نیست به حساب مردم سرک بکشید، بلکه باید نرم‌افزاری تهیه کنید که مثلا کسی که خودروی گرانقیمت بالای 200 میلیون تومانی یا منزل بالای یک میلیارد تومانی یا حقوق از حدی بالاتر دارد، حذف شود، اینها چه نیازی به یارانه 45 هزار و 500 تومانی دارند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: در پایگاه‌های اطلاعاتی دولت معلوم است که چه کسانی زمین، ملک، خانه خالی، خودروی گرانقیمت و حقوق بالا دارند و باید آنها حذف شوند.وی افزود: طبق قانون پرداخت یارانه نقدی حداکثر پنج سال است که این زمان هم در بیست و هشتم آذر 94 تمام می‌شود، اگر دولت نتواند پولداران را حذف کند، آن موقع چه می‌کند؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها