مصوبات امروز مجلس

وثیقه وام‌های بخش کشاورزی و روستایی

نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز شنبه در جلسه علنی، بانک ها را مکلف به پذیرش اسناد اراضی کشاورزی و خانه‌های روستایی برای پرداخت وام های روستایی کردند.
کد خبر: ۷۵۷۸۸۹
وثیقه وام‌های بخش کشاورزی و روستایی

به گزارش واحد مرکزی خبر بر اساس ماده دیگری از لایحه رفع موانع تولید ، بانک‌ها باید ، اسناد رسمی مالکیت مفروز و مشاع اراضی کشاورزی و محل اجرای طرح‌های کشاورزی قراردادهای اراضی ملی کشاورزی، واگذاری اراضی ملی و دولتی وزارت جهاد کشاورزی، صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی و اسناد منازل روستایی را به عنوان وثیقه وام‌های بخش کشاورزی روستایی بپذیرند.

مجوز دولت برای توسعه کشت‌های گلخانه‌ای

مجلس به دولت اجازه داد، بر اساس پیشنهاد وزارت کشور در قالب لوایح بودجه، اعتبارات مورد نیاز را در قالب وجوه اداره شده برای متقاضیان ایجاد کند و توسعه کشت‌های متراکم گلخانه‌ای را با اولویت مصرف کمتر آب و انرژی معمول دارد.

قیام نوزدهم دی 1356 نماد پیوند ناگسستنی ملت با مرجعیت بود

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود با اشاره به قیام نوزدهم دی 1356 مردم قم، آن را نماد پیوند ناگسستنی ملت بزرگ ایران با فقه و مرجعیت برآمده از آموزه‌های دینی دانست.

نایب رئیس مجلس در بخش دیگر سخنان خود به عملیات کربلای 5 در نوزدهم دی 1365 اشاره کرد و گفت: این عملیات یادآور مردان حماسه‌سازی است که برای ملت، ایران و عزت و افتخار تلاش کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها