هفته دوم دور برگشت لیگ برتر والیبال امروز در حالی پیگیری می‌شود که در مهم‌ترین دیدار میزان خراسان در مشهد برای تصاحب صدرنشینی از شهرداری تبریز میزبانی می‌کند، این دو تیم در رده‌های اول و دوم گروه یک این رقابت‌ها قرار دارند و باید در سالن مهران مشهد به مصاف هم بروند تا تیم پیروز، صدرنشین گروه یک شود.
کد خبر: ۷۵۶۹۳۲

در دومین دیدار این هفته لیگ برتر والیبال، شاگردان محمد وکیلی در تیم ارتعاشات صنعتی در خانه والیبال میزبان بازرگانی جواهری گنبد خواهند بود.

در آخرین مسابقه گروه یک تیم‌های تعاون گنبد و پیکان تهران به مصاف یکدیگر می‌روند. پیکان که هفته پیش در استراحت دو پله سقوط در جدول را تجربه کرد این هفته برای جبران به میدان می‌رود و در صورت پیروزی یک پله صعود خواهد داشت اما صدرنشین نمی‌شود. در گروه دوم در خانه والیبال تهران از ساعت 15 روز چهارشنبه شهرداری ارومیه صدرنشین و تیم بدون شکست این رقابت‌ها، برابر نوین کشاورز صف‌آرایی خواهد کرد. نماینده ارومیه بتازگی والریو ورمیلیو پاسور سابق تیم ملی ایتالیا را به خدمت گرفته است، اما حضور این بازیکن منوط به صدور ای تی سی از سوی سازمان لیگ است. شاگردان سیدعباسی برای مقتدر ماندن و شاگردان مسعود آرمات برای جمع امتیازهای بیشتر، تمام تلاش خود را در این دیدار خواهند کرد.نوین کشاورز میزبان این دیدار در حال حاضر با 10 امتیاز در جایگاه چهارم گروه دو است و در صورت کسب سه امتیاز امکان یک پله صعود را خواهد داشت.نارنجی‌پوشان سایپا که با هفت امتیاز در رتبه پنجم این گروه هستند، این هفته در سالن انقلاب کرج میزبان وزارت دفاع خواهند بود. در آخرین دیدار هفته نهم نیز در سالن فجر شهر بندرعباس، تیم آلومینیوم المهدی به مصاف متین ورامین خواهد رفت. المهدی که با هفت امتیاز در رتبه ششم جدول این گروه است، اگر در این دیدار خانگی حتی یک امتیاز کسب کند، امکان صعود یک پله‌ای خواهد داشت، به شرطی که وزارت دفاع به سایپا امتیازی ندهد. اما متین ورامین برای حفظ جایگاه دومی‌اش در این گروه نیاز مبرمی به سه امتیاز این مسابقه دارد، زیرا وزارت دفاع یک بازی کمتر از متین دارد و در حال حاضر نیز با 12 امتیاز در رتبه سوم است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها