سوءظن به همسر و ارتباط زن جوان با مرد راننده جنایتی شوم را رقم زد

تاوان تلخ یک اشتباه «میترا»

مرد جوان که دختر مورد علاقه‌اش را سدی در برابر آشتی با همسر سابقش دیده و او را خفه کرده بود، در دادگاه کیفری محاکمه شد.
کد خبر: ۷۵۶۹۲۳

به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از اردیبهشت امسال همزمان با شکایت پسر جوانی در کلانتری نارمک در دستور کار پلیس قرار گرفت. او در شکایتش گفت: خواهر بیست و پنج ساله‌ام به نام مریم از دیروز به طرز مرموزی ناپدید شد.در ادامه ماموران تحقیقات در این زمینه را آغاز کرده و متوجه شدند، مریم با یکی از همکارانش به نام مصطفی رابطه خوبی داشته و آنها قصد داشتند با یکدیگر ازدواج کنند اما از دو ماه قبل مریم به طور ناگهانی از این تصمیم منصرف شد.با کشف این سرنخ مصطفی دستگیر و در بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد و گفت: چند سال پیش به دلیل اختلافات خانوادگی و با وجود داشتن فرزند، از همسرم جدا شدم. پس از آن با مریم آشنا و بتدریج به یکدیگر علاقه‌مند شدیم و این در حالی بود که در تمام این مدت من کوچک‌ترین اشاره‌ای به ازدواج اول خود و داشتن فرزند نکرده و موضوع را از مریم و دیگر اعضای شرکت مخفی نگه داشته بودم. چندی پیش، همسر سابقم تصمیم به زندگی دوباره با من گرفت. من هم به دلیل اصرار بستگان و خانواده‌ها و بیشتر از همه به خاطر فرزندم تصمیم گرفتم دوباره با او ازدواج کنم. زمانی که مریم از موضوع اطلاع پیدا کرد، درگیری ما آغاز شد و مریم تهدید کرد موضوع خواستگاری مرا به همسرم می‌گوید و مانع زندگی ما دو نفر خواهد شد.

متهم در خصوص روز جنایت گفت: ساعت 3 بعدازظهر هفدهم اردیبهشت مریم در حالی که بسیار عصبانی بود سوار ماشین من شد و دوباره تهدیداتش را تکرار کرد. با توجه به این‌که بسیار ترسیده و نگران بودم، در یک لحظه کنترل خود را از دست دادم و با شال نخی مشکی‌رنگی که در داخل خودرو بود، مریم را خفه کردم و جسدش را در فاز 6 شهر جدید پرند و در داخل گودال لوله آب که حفر شده بود، انداخته و خاک کردم.

با کشف جسد و تکمیل تحقیقات، پرونده برای محاکمه به شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد و متهم صبح دیروز پای میز محاکمه قرار گرفت.در این جلسه اولیای دم مریم برای قاتل دخترشان تقاضای قصاص کردند. مصطفی هم پس از قرار گرفتن در جایگاه با قبول اتهامش گفت: روز حادثه وقتی مریم سوار ماشین شد همان حرف‌های قبل را تکرار کرد، او قصد داشت موضوع خواستگاری را به همسر سابقم بگوید. او یک بطری دستش بود که بعد از خوردن محتویات آن بی‌حال شد. من هم از فرصت استفاده کرده و او را با شال خفه کردم. بعد از قتل جسد را دفن کرده و به خانه بازگشتم. در آن لحظه کنترلم را از دست داده و حالا از کار خود پشیمانم. پس از دفاعیات متهم، قاضی عزیزمحمدی رئیس دادگاه ختم رسیدگی به پرونده را اعلام کرد و برای صدور حکم همراه چهار قاضی مستشار وارد شور شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها