عضو شورای شهر:

شهرداری خام فروشی می‌کند !

یک عضو شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد:‌ اخیراً اطلاعاتی به بنده منتقل کردند که زمینی به وسعت 4 هزار متر مربع توسط شهرداری تهران، خام‌فروشی شده است. این زمین در اطراف خیابان پیروزی است.
کد خبر: ۷۵۶۶۳۳
شهرداری خام فروشی می‌کند !

محسن سرخو،در تذکری اظهار داشت:شهرداری باید لیست کلیه املاک شهرداری را در اختیار شورای شهر قرار دهد و املاکی که در ابتدای امسال واگذار و یا فروخته شده است با قیمت فروش اعلام کند.

وی گفت: امروزه شهرداری تهران ملکی را می‌فروشد و سپس تراکم می‌گیرد و قیمت آن زمین چندین برابر می‌شود حال سوال اینجاست که چرا شهرداری خام‌فروشی می‌کند.

این مسئول بیان داشت: خام فروشی زمین قطعا اشکال دارد و باید جلوی چنین فروش‌هایی گرفته شود.

در ادامه محمد حقانی عضو کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر تهران در تذکر دیگری اظهار داشت: تعدادی از کارکنان و رانندگان بازنشسته شهرداری تهران مشکلاتی داشتند که به بنده مراجعه کردند و مقرر شد در روز یکشنبه گذشته در خدمت مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی تهران باشیم که آقای سنندجی تا ساعت دو و نیم تشریف نیاوردند و مسئول دفتر وی نیز اعلام کرد تا آقای صلاحی معاون برنامه‌ریزی شهرداری تهران دستور ندهد به جلسه نمی‌آید.

وی با بیان اینکه شهرداری تهران 70 میلیارد تومان برای مسکن کارکنان کمک کرده بود اظهار داشت:‌ سازمان اتوبوسرانی سازمانی کارگری است و نباید کاری کرد که این مسائل به بیگانگان عنوان شود و وظیفه بنده و مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی است که به مشکلات این بخش‌ها رسیدگی کند.

وی گفت:‌ما از دسترنج کارگران است که مدیرعامل و یا عضو شورا شده‌ایم و باید به درخواست‌های آنها توجه کنیم.

اقبال شاکری عضو دیگر شورای اسلامی تهران درباره اقدام شهرداری تهران در پاساژ علاء‌الدین اظهار داشت:‌چراغ جادوی علاء‌‌الدین شکست و با شکستن این چراغ از تخلفات بیشتر این واحد تجاری پیشگیری شد و این اقدام درس عبرتی است برای دیگران که نمی‌توانند با قدرت و پول مانع اجرای قانون شوند و بنده نیز اعلام می‌کنم که شورای شهر تهران در پی اجرای قوانین و حذف تمامی تخلفات است. ( فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها