راز وکیل اخراجی که با همدستی دوستش، مرد هتلدار را فریب داده و از او 50 میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بودند در جریان تحقیقات پلیس فاش شد.
کد خبر: ۷۵۱۰۴۴
دستگیری 2 شیاد به اتهام کلاهبرداری 50 میلیاردی

به گزارش جام‌جم، هفته گذشته مردی با حضور در کلانتری 29 شهرستان مشهد از دو مرد به اتهام کلاهبرداری شکایت کرد و گفت: به دلیل بدهی 25 میلیارد تومانی به یک موسسه مالی و اعتباری قصد داشتم هتلم را بفروشم که در همین رابطه با یک ایرانی و یک نفر که خود را خلیفه قطری معرفی می‌کرد، آشنا شدم. آنها توافق کردند ابتدا بدهی مرا به موسسه مالی بپردازند و سپس بقیه پول را که 25 میلیارد تومان است در قالب یک فقره چک تحویلم دهند.

وی اضافه کرد: برای این که مرد خریدار سریع‌تر کارهای پرداخت بدهی مالی مرا انجام دهد، با هم به دفترخانه‌ای رفتیم و به او وکالت کاری دادم. از شریکش هم یک فقره چک 25 میلیارد تومانی گرفتم. زمانی که برای نقد کردن چک به بانک رفتم، در آن حساب پولی نبود. تلفن دو خریدار هم خاموش بود. بعد از آن که به دفترخانه رفتم تا وکالتی را که به آنها داده بودم باطل کنم، متوجه شدم آنها با سندسازی سه دانگ هتلم را به نام فرد دیگری منتقل کرده‌اند.

با تشکیل پرونده و با دستور قضایی، تحقیقات پلیس آغاز شد تا این که دو روز پیش شاکی با پلیس تماس گرفت و خبر داد مردی به هتلش آمده و با معرفی خود به عنوان مالک جدید هتل از آنها می‌خواهد آنجا را ترک کنند.

ماموران با اعزام به محل مردی را که ادعا می‌کند هتل را خریده است دستگیر کردند و وی برای تحقیقات به کلانتری 29 شهرستان مشهد منتقل شد.

وی در بازجویی اولیه گفت، به دلیل مشکلات مالی تن به خواسته دو مرد شیاد داده و در نقش مالک جدید هتل ظاهر شده است.

با ثبت اظهارات متهم، دو همدست وی تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند و این دو نفر نیز در حومه شهر شناسایی و دستگیر شدند. در تحقیقات از این دو متهم مشخص شد یکی از آنها به دروغ خود را خلیفه عرب زبان معرفی کرده و دیگری یک وکیل اخراجی از کانون وکلا بوده و از مدتی پیش نیز به اتهام کلاهبرداری مالی از یک موسسه مالی و اعتباری در شهر دیگری تحت تعقیب پلیس بوده است.

سرهنگ حجت نیکمرام، فرمانده انتظامی شهرستان مشهد در این باره گفت: با اعتراف سه متهم پرونده تحقیقات از آنها ادامه دارد. تحقیقات پلیس برای مشخص شدن این که آیا صاحب دفترخانه نیز با متهمان همدستی داشته است یا نه، ادامه دارد.‌‌‌‌

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها