در بزرگراه شهید زین الدین

زامیاد، کامیون را واژگون کرد! + عکس

رییس پلیس راه استان همدان گفت: خودرو پژو حامل چهار نفر از زائران امام حسین (ع) هنگام بازگشت در محور رزن استان همدان با یک دستگاه کامیونت برخورد و همه سرنشینان پژو جان باختند.
کد خبر: ۷۴۹۳۸۵
مرگ 4 نفر از اعضای یک خانواده در برخورد پژو با کامیون

سرهنگ مهدی شاکری شامگاه یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ساعت 13 روز جاری (یکشنبه) یکدستگاه خودرو پژو با کامیونت هیوندا در محور قروه درجزین از توابع شهرستان رزن برخورد کرد.

وی اضافه کرد: طبق بررسی های صورت گرفته توسط عوامل پلیس راه سرنشینان این خودرو از کربلا عازم تهران بودند که قصد تردد از محور ساوه را داشتند.

وی اضافه کرد: خستگی و خواب آلودگی شدید راننده منجر به تشخیص نادرست مسیر و ورود در محور رزن شد که در ادامه راننده قصد بازگشت و تغییر مسیر از محور قروه درجزین به ساوه را داشته است.

رییس پلیس راه استان همدان گفت: به علت خستگی مفرط ، راننده خودرو را به سمت چپ جاده منحرف کرده و در این هنگام با کامیونت که از روبرو در حال تردد بوده برخورد می کند.

سرهنگ شاکری اضافه کرد: در این سانحه دلخراش چهار نفر از اعضای یک خانواده شامل دو مرد، یک زن و یک کودک فوت می کنند.

وی به زائران اربعین حسینی توصیه کرد: حین بازگشت از شتاب برای رسیدن زودتر به مقصد پرهیز کرده و به طور حتم بعد از هر دو ساعت رانندگی برای مدت کوتاهی توقف و استراحت کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
فرید
United States
۰۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
۰
۰
جاده ایران چرته
آرمین
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
۰
۰
با عرض سلام بنده 18همین برج از مهران به تهران با خودروی خودم آمدم ولی متاسفانه محور همدان تا ساوه از كمترین تابلوها برای تعیین مسیر راننده وجود نداره خواهشا از پلیس راهور عاجزانه درخواست رسیدگی دارم

نیازمندی ها