جام جم ورزشی: مهاجم تیم نفت تهران گفت: «خیلی از بازیکنان دعوت شده اند که در لیگ اصلا شرایط خوبی نداشتند و نمی دانم روی چه حسابی دعوت شده اند.»
کد خبر: ۷۴۸۵۵۶
اتهام بازیکن نفت تهران به کارلوس کی روش

کمال کامیابی نیا درباره دیدار تیمش مقابل راه آهن اظهار داشت: «بازی سختی مقابل راه آهن داشتیم. این بازی کاملا فیزیکی بود و با توجه به اینکه زمین تختی هم شرایط خوبی نداشت نمی شد روی زمین فوتبال بازی کرد. با این حال عملکرد خوبی داشتیم و در لحظات پایانی مزد زحماتمان را گرفتیم و پیروز شدیم.»

وی درباره اعتراض راه آهنی ها به داوری مسابقه تاکید کرد: «داور بازی جوان بود و با اینکه در برخی صحنه ها بی تجربگی کرد اما به نظرم عملکرد خوبی داشت و روی گلی که راه آهن زد و مردود اعلام شد هم به نظرم خطا انجام شد و حرکت داور درست بود.»

مهاجم نفت درباره دعوت کی روش از 4 بازیکن نفت به تیم ملی خاطرنشان کرد: «تیم ما واقعا مستحق این بود که 3، 4 نماینده دیگر در تیم ملی داشته باشد. اگر استقلال و پرسپولیس در صدر جدول بودند بازیکنان بیشتری داشتند و برایم سوال است که این بازیکنان چطور دعوت می شوند.»

وی تاکید کرد: «وقتی کی روش فقط بازی های استقلال و پرسپولیس را تماشا کرده، چطور از تیم های دیگر بازیکن دعوت می کند؟ همین حالا خیلی از بازیکنان دعوت شده اند که در لیگ اصلا شرایط خوبی نداشتند و نمی دانم روی چه حسابی دعوت شده اند. شاید رابطه ای در کار است اما برای من جای سوال دارد.»

کامیابی نیا افزود: «من در هفته های اخیر عملکرد خوبی داشتم و انتظار داشتم به تیم ملی دعوت شوم اما به طور کل کی روش ناامیدم کرد. با این حال برای تیم ملی در جام ملت های آسیا آرزوی موفقیت می کنم.»

وی در پایان درباره قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: «تمام تمرکزمان روی این است که بتوانیم در بازی پلی آف نتیجه خوبی بگیریم و بتوانیم جواز حضور در مرحله نهایی مسابقات را به دست آوریم.»(سایت کاپ)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها