یادمان مرتضی پاشایی لغو شد

اولین یادمان مرتضی پاشایی که قرار بود پنجشنبه در جزیره کیش برگزار شود لغو شد. این برنامه قرار است در اوایل زمستان امسال اجرا شود.
کد خبر: ۷۴۸۱۵۶
یادمان مرتضی پاشایی لغو شد

مهدی کُرد در این باره به «موسیقی ما» گفت: «به دلیل نزدیکی ایام 28 صفر و برخی مشورت ها از اطرافیان و نزدیکان این خواننده، تصمیم گروهی بر این شد که برنامه یادمان مرتضی پاشایی که قرار بود 20 آذر ماه در تالار بزرگ جزیره کیش برگزار شود را فعلا لغو و برگزاری آنرا به تاریخ دیگری موکول کنیم.»
وی افزود: «هیچ مخالفت یا حاشیه دیگری در این تصمیم دخیل نبوده و صرفا جهت احترام به ایام 28 صفر این تصمیم گرفته شد و تاریخ دقیق برگزاری این برنامه قطعا در روزهای آینده اعلام خواهد شد.»
وی همچنین گفت: «دوستداران مرتضی پاشایی از اقصی نقاط کشور اقدام به خریداری بلیت این برنامه نموده بودند و استقبال قابل توجهی نیز از آن صورت گرفته بود که جهت احترام به این ابراز محبت ها این برنامه قطعا در تاریخ جدید برگزار خواهد شد و متعاقبا تاریخ و زمان برگزاری آن اعلام خواهد شد.»
روزبه نعمت اللهی، شهرام شکوهی، مهدی احمد وند، محمد علیزاده، علی لهراسبی و ... با اجرای فرزاد حسنی قرار بود در این برنامه روی صحنه بروند و کلیه عواید بلیت فروشی این برنامه قرار بود به کودکان سرطانی تعلق بگیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها