معاون خدمات شهری شهرداری سنندج از دستگیری گدای میلیونر در پایانه مسافربری سنندج خبر داد.
کد خبر: ۷۴۷۰۴۶

آرش رخزادی در این باره اظهار کرد: ماموران خدمات شهری شهرداری سنندج، هنگام گشتزنی در پایانه مسافربری این شهر به گدای پنجاه و نه ساله‌ای برخورده و او را برای بررسی وضع به مجتمع جمع‌آوری و ساماندهی متکدیان منتقل کردند.

وی ادامه داد: این فرد دارای سه عدد کارت عابر بانک بوده که موجودی یکی از آنها بیش از 51 میلیون تومان بود. معاون خدمات شهری شهرداری سنندج، از معرفی این فرد متخلف به مراجع قضایی در چند روز آینده خبر داد و افزود: این متکدی ساکن سنندج نبوده و از یکی از شهرستان‌های استان برای تکدیگری به سنندج آمده بود./ ایسنا

کشف اشیای عتیقه قلابی از باند بین‌المللی

بررسی تخصصی کارشناسان اداره میراث فرهنگی روی 23 قلم اشیای قدیمی که از اعضای یک باند بین‌المللی کشف شده بود، نشان داد این اقلام بدلی بوده و از روی نمونه اصلی ساخته شده است.

اعضای این باند که شش نفر بودند بیست و یکم آبان امسال از سوی یگان حفاظت اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی دستگیر شدند و در بازجویی اعتراف کرده بودند اینترنتی این اقلام را به افراد مختلف حتی افرادی که ساکن خارج از کشور بودند، فروخته و با این ترفند توانسته‌اند مبالغی کلان کلاهبرداری کنند.

در حالی که تحقیقات از متهمان ادامه داشت، 23 قطعه شیء که متهمان ادعا می‌کردند اصالت تاریخی دارد از مخفیگاه آنها کشف شد و در اختیار کارشناسان اداره میراث فرهنگی قرار گرفت که آنها روز گذشته پس از بررسی‌های تخصصی روی این اقلام اعلام کردند، تمام آنها تقلبی بوده و با مهارت از روی اصل آثار کپی‌برداری و ساخته شده‌اند. ‌/ ‌ایرنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها