چهار دستاورد ملی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز با حضور فرمانده کل ارتش در بوشهر به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۷۴۶۳۵۴
بهره برداری از ۴ دستاورد ملی نیروی دریایی

به گزارش واحد مرکزی خبر، فرمانده فنی نیروی دریایی ارتش در آئین بهره برداری از این دستاوردها گفت : یکی از این طرحها حوضچه خشک هزارتنی تعمیرات زیرآبی کشتی به طول 8 و عرض 28 متر است که در مدت 8 سال به همت متخصصان داخلی و با سرمایه گذاری 20 میلیارد ریال ساخته شده است و 85 درصد نسبت به مشابه خارجی صرفه جویی اقتصادی دارد.

دریادار دوم زمینی افزود : سامانه سوخت گیری هوایی اسکادران بالگرد آرهاش ، تعمیرات اساسی واور هال ،موتورهای مورد استفاده در ناورهای موشک انداز کلاس کمان و نخستین برج هم خطی کنترل آتش ناوهای موشک انداز از دیگر طرح هایی است که امروز به بهره برداری رسید.

فرمانده کل ارتش هم در مراسم بهره برداری از این طرحها گفت : وظیفه ما آمادگی دفاعی است و هیچ چشم داشتی به تحرکات دیپلماسی نداریم.

امیر سرلشکر صالحی افزود : از روزی که شهید رئیسعلی دلواری با مقاومت جلوی نفوذ مهاجمان را گرفت به برکت همان حرکت به تمام نسل های بعد جرأت داد تا روی پای خود بایستند.

وی گفت : نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اقتدار به وظیفه خود عمل می کند و اگر تکیه ناباورانه برخی همسایگان ما نبود لحظه ای شاهد حضور بیگانگان در منطقه نبودیم .

فرمانده کل ارتش افزود : حضور در آبهای بین المللی مصداق عزت ایران اسلامی است و تلاش می کنیم روز به روز بر این عزت و افتخار بیافزاییم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها