روی موج صدا

پخش فیلم «چ» در رادیو نمایش

فیلم سینمایی «چ» ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا فردا از رادیو نمایش پخش می‌شود. به گزارش روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی رادیو، فیلم «چ» داستان دو روز از زندگی مصطفی چمران را در پاوه به تصویر می‌کشد. فریبرز عرب‌نیا، سعید راد، مریلا زارعی، بابک حمیدیان و مهدی سلطانی از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند. این فیلم با گویندگی و تنظیم رادیویی آرمان غفاریان ساعت 19 از رادیو نمایش پخش می‌شود.
کد خبر: ۷۴۳۰۵۸

ورزش در تهران به وقت جمعه

برنامه «تهران به وقت جمعه» با اجرای مینو غزنوی، علیرضا جاویدنیا و بهرام سروری‌نژاد فردا ساعت 16 از رادیو تهران پخش می‌شود.

رویکرد این برنامه ورزشی است و بیشتر بخش‌ها در قالب طنز و نمایش ارائه می‌شود. بخشی از برنامه با عنوان «چهار راه ورزش» در قالب نمایش درباره وسایل و تجهیزات ورزشی اطلاعاتی را به شنوندگان می‌دهد. بخش «تهران مصور» با رویکرد نقل قول خاطرات ورزشی، به زبان طنز مروری بر اخبار و نقل‌قول‌های ورزشی دارد.همچنین برنامه «مشکات» به تهیه‌کنندگی اعظم السادات ابراهیمی و گویندگی سعیده هاشمی امشب ساعت 21 از رادیو تهران پخش می‌شود. این برنامه به اهمیت جایگاه زن در نقش مادر و تربیت فرزندان می‌پردازد.

مقاومت در رادیو معارف

برنامه «مقاومت» با هدف بازگویی رشادت‌های رزمندگان و ایثارگران انقلاب اسلامی ساعت 20 از رادیو معارف پخش می‌شود.در این برنامه به سردبیری و تهیه‌کنندگی حمید علیخانی و گویندگی رضا ملایی، سردار سیف معاون عملیات سازمان بسیج به تبیین ماموریت‌های فرهنگی بسیج، بسیج و رشد علمی و بسیج اقشار خواهد پرداخت.

امداد جاده‌ روی موج سلامت

برنامه فردای بهتر رادیو سلامت امروز به بررسی امداد جاده‌ای می‌پردازد. این برنامه به تهیه‌کنندگی شهرام زین‌العابدین و گویندگی فاطمه شهبازی از ساعت 20 با حضور سرهنگ هاشمی کارشناس حمل و نقل ترافیک و ایمنی، خالدی مدیر مرکز هدایت عملیات و بحران وزارت بهداشت و چرخ‌ساز معاون عملیات امداد و نجات سازمان جمعیت هلال‌احمر به بررسی امداد جاده‌ای می‌پردازد. برنامه کوچه سلامت پلاک 102 به تهیه‌کنندگی بهرام رحمانی و گویندگی مصطفی مصطفوی و محمدمطلب نیز فردا از ساعت 10 و 30 دقیقه با حضور قدوسی، استاد دانشگاه، لزوم مشارکت اجتماعی مردم را بررسی می‌کند.

کوله پشتی برای کوهنوردان

برنامه کوله‌ پشتی رادیو ورزش امروز به مشکلات و مسائل کوهنوردان اختصاص دارد. این برنامه با حضور یونس رضاخانی، دبیر هیات کوهنوردی استان تهران مسائل صعود به ارتفاعات و مشکلات کوهنوردان را مورد بررسی قرار می‌دهد که ساعت 19 و 30دقیقه با گویندگی کاوه کاشفی از رادیو ورزش پخش می‌شود.

نقد اکبر اکسیر در ققنوس

برنامه ققنوس رادیو فرهنگ فردا به شرح اشعار و آثار اکبر اکسیر، شاعر طنزپرداز اختصاص دارد. این برنامه به تهیه‌کنندگی و سردبیری مرتضی صداقت‌گو ساعت 15 و 30 دقیقه با حضور اکبر اکسیر به ویژگی و سبک شعرهای این شاعر می‌پردازد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها