قوچان نژاد: پدر و مادرم خیلی گل کره را نگاه می‌کنند

نکونام: بازی امروز خیلی هم دوستانه نیست

جام جم ورزشی: سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا مهاجم تیم ملی فوتبال ایران یعنی کریم انصاری فرد را ستود.
کد خبر: ۷۳۹۶۶۴
کنفدراسیون فوتبال آسیا مهاجم ایرانی ها را ستود

به گزارش جام جم ورزشی ، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به معرفی کریم انصاری‌فرد پرداخت و در این باره نوشت: این علی دایی، اسطوره فوتبال ایران کریم انصاری‌فرد را در سال 2005 معرفی کرد. او این مهاجم جوان را از روی نیمکت ذخیره‌ها به ترکیب اصلی سایپا آورد.مقایسه انصاری‌فرد که از لحاظ بدنی آماده است و برای گلزنی انگیزه زیادی دارد، با دایی اجتناب‌ناپذیر است و چندی پیش هم چند باشگاه بزرگ به او پیشنهاد داده بودند.

وی پس از زدن 13 گل در فصل 10-2009 به تیم ملی زیر نظر افشین قطبی راه یافت و توجه باشگاه‌های سراسر اروپا را به خود جلب کرد. وی حتی پیشنهادی از تیم استوابخارست رومانی داشت.

گلزنی در اولین بازی ملی مقابل ایسلند او را بیشتر در معرض توجهات قرار داد. به هر حال مشکلات سربازی در ایران انتقال وی به خارج از ایران را با تأخیر روبرو کرد و در عوض او به دنبال علی دایی به پرسپولیس، یکی از بزرگترین باشگاه‌های فوتبال ایران رفت.

دایی مانند بسیاری از فوتبالیست‌های نسل خودش، الگویی برای انصاری‌فرد است.

انصاری‌فرد که اکنون یکی از بازیکنان ثابت تیم ملی ایران است، کارلوس کی‌روش، سرمربی فعلی تیم ملی ایران را «بهترین مربی خارجی در ایران» می‌داند و پس از زدن سه گل در مسابقات مقدماتی جام‌جهانی 2014، توانست در دیدار مقابل بوسنی و هرزگوین در جام‌جهانی از روی نیمکت به زمین بازی برود.

انصاری‌فرد پس از جام‌جهانی بالاخره با انتقال از تراکتورسازی به اوساسونا به خارج از ایران رفت. وی که دو ماه را در محیط جدید گذرانده، در چند بازی تیم دسته دومی اسپانیا در ترکیب اصلی قرار گرفته است.

انتقال انصاری‌فرد به دسته دوم اسپانیا پس از تمایل قابل توجه چندین باشگاه بزرگ به او اجازه داده با جواد نکونام، دیگر بازیکن ایرانی که در آگوست به اوساسونا رفته، بپیوندد.

انصاری‌فرد اخیرا از مصدومین قوزک پا رنج می‌برد و در حال استراحت بود اما اکنون با آمادگی کامل به میادین بازگشته است. وی به همراه هم‌تیمی‌اش نکونام یکی از چهار بازیکن ایرانی است که خارج از ایران بازی می‌کند و توسط کارلوس کی‌روش برای دیدار دوستانه مقابل کره‌جنوبی به تیم ملی ایران دعوت شده و به دنبال این است که در ژانویه در مسابقات جام ملت‌های آسیا حضور تأثیرگذاری داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها