حاشیه های تشییع پیکر مرتضی پاشایی

روضه ای که پدر پاشایی خواند‏‌،اشکهایی که جاری شد

جام جم نوا: صبح امروز تالار وحدت و خیابان های اطراف مملو از جمعیتی بود که آمده بودند پیکر خواننده محبوبشان را بدرقه کنند.
کد خبر: ۷۳۸۸۸۵
روضه ای که پدر پاشایی خواند‏‌،اشکهایی که جاری شد

جمعیت فراوانی که در حین رفتن به بهشت زهرا هم به همخوانی ترانه های پاشایی پرداختند. ایستگاه های مترو منتهی به تالار وحدت برای ساعاتی بسته شده بود و قطارها بدون توقف از این ایستگاه ها عبور می کردند. علی مرادخانی یکی از سخنرانان مراسم درباره پاشایی سخن گفت و پس از آن محمد علیزاده بود که چشمانی اشکبار از نبود مرتضی پاشایی گفت. او همچنین در این مراسم عنوان کرد که بسیاری به اشک های او در بیمارستان انتقاد کرده بودند! و او عنوان کرد که او برادرش را از دست داده است. محمد علیزاده گفت: این اشک ها از آن جهت بود که طاقت دیدنش را هنگام درد کشیدن نداشتم‬.»

پس از این حرف ها او ترانه « جاده یک طرفه» را خواند. پس از او هم بنیامین برای مرتضی پاشایی حرف زد. اما وقتی پدر مرتضی پاشایی پشت میکروفون قرار گرفت صدای هق هق هوادارانش به گوش می رسید. او گفت در لحظلات آخری که مرتضی خودش هم متوجه شده بود که دیگر امیدی وجود ندارد مرا صدا کرد و وقتی بالای سر او بودم به من گفت که «برایم روضه بخوان». در این لحظه پدر مرتضی پاشایی همان روضه ای را که برای مرتضی خوانده بود را برای حاضرین خواند تا جمعیت حاضر در مراسم تشییع این خواننده همراه با دیگران اشک بریزند.
این خبر به روز می شود....

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها