روی موج صدا

40 سالگی همراه با جهانگیر الماسی

جهانگیر الماسی مهمان امروز برنامه چهل سالگی است که ساعت 16 از رادیو نمایش پخش می‌شود.
کد خبر: ۷۳۸۳۱۰

عمار خطی، سردبیر و تهیه‌کننده در این باره به جام‌جم گفت: مهمان این برنامه در این هفته جهانگیر الماسی، آزاده نامداری، کیهان ملکی، فریبا متخصص و فخرالدین صدیق‌شریف است. اجرای برنامه چهل سالگی به‌عهده احسان کرمی است.

ساعت تندرستی در رادیو تهران

برنامه «ساعت تندرستی» امروز با موضوع بیماری‌های کلیه از ساعت 10 از رادیو تهران پخش می‌شود. این برنامه کاری از گروه ورزش و سلامت رادیو تهران است که امروز به موضوع بیماری‌های کلیوی اختصاص می‌یابد.

مخاطبان می‌توانند سوالات و مشکلات خود را در زمینه علل بروز این بیماری، راه‌های پیشگیری از آن، آشنایی با عوارض و دیگر مسائل و مشکلاتی را که با آن مواجه هستند با متخصص برنامه در میان بگذارند.

مروری بر حیات طیبه آیت‌الله‌مهدوی‌کنی در رادیو معارف

برنامه حیات طیبه امروز در رادیو معارف به بیان زندگی علمی و سیاسی مرحوم آیت‌الله مهدوی‌کنی اختصاص دارد.

این برنامه که به تهیه‌کنندگی و سردبیری روح‌الله حسینی به معرفی شخصیت‌ها و مفاخر دینی و انقلابی کشور و آشنایی با زندگی فردی و روحیات اخلاقی افراد اختصاص دارد، امروز ساعت 15 و 30 دقیقه با کارشناسی آیت‌الله امامی‌کاشانی و آیت‌الله سیداحمد خاتمی به زندگی علمی و سیاسی مرحوم آیت‌الله مهدوی‌کنی و مبارزات انقلابی ایشان قبل و پس از انقلاب اختصاص دارد.

مشاعره با اشعارعاشورایی

شرکت‌کنندگان در برنامه «واژه و خمپاره» رادیو ایران امروز در زمینه اشعار عاشورایی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

این برنامه با رویکرد اطلاع‌رسانی پخش می‌شود و شرکت‌کنندگان در قالب سه بخش با یکدیگر رقابت می‌کنند. برنامه واژه و خمپاره به تهیه‌کنندگی سیده‌زهرا صالحی ساعت 21 و 35 دقیقه از رادیو ایران پخش می‌شود.

محمد درویش، کارشناس مجری برنامه نگاه روز رادیو ایران امروز ساعت 15 و 30 دقیقه راهکارهای نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی را تحلیل می‌کند.

چشم‌انداز جهانی محیط‌زیست در رادیو سلامت

برنامه افق روشن رادیو سلامت امروز موضوع مشارکت ایران در چشم‌انداز جهانی محیط‌زیست را مورد بررسی قرار می‌دهد.

در این برنامه که از ساعت 9 و 5 دقیقه پخش می‌شود، نرگس صفار، رئیس گروه سازمان‌های بین‌المللی سازمان حفاظت محیط‌زیست مشارکت ایران در تدوین گزارش چشم‌انداز جهانی محیط‌زیست را بررسی می‌کند.

برنامه افق روشن به سردبیری فاطمه شهبازی کاری از گروه سلامت اجتماعی است که به موضوعات زیست‌محیطی اختصاص دارد. همچنین برنامه سایبان آرامش گروه سلامت روان و خانواده این شبکه با حضور دارینی، روان‌شناس از ساعت 13 و 20 دقیقه به موضوع روان‌شناسی مطالعه می‌پردازد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها