«مرسدس-می باخ» دارای فاصله بین دو محور بیشتری نسبت به کلاس «S» است و در حقیقت نمونه لوکس این کلاس محسوب می شود (البته خود کلاس S نیز خودروی لوکس می باشد).
مرسدس - می باخ در بازار باید با رقیبانی مانند رولزرویس Ghost و بنتلی Flying Spur مبارزه کند و از نظر سگمنت با این دو خودرو در یک کلاس خواهد بود.
از عکس های منتشر شده کاملا پیداست که درب های عقب طویل تر شده و ستون «C» نیز بازنگری شده است و نماد می باخ روی این خودرو حک شده است.
اکثر تغییرات در داخل خودرو اتفاق افتاده و فضای پای بیشتری در قسمت عقب وجود دارد اما بگذارید توضیح دهیم که پشت نوشته S600 چه پیشرانه ای پنهان شده است.
روی این آلمانی فوق لوکس یک پیشرانه 12 سیلندر با آرایش «V» به حجم 6 لیتر قرار داده شده که به کمک سیستم توئین توربو می تواند حداکثر 530 اسب بخار و 830 نیوتن متر را تولید کند.
این خودرو در 18 نوامبر در نمایشگاه لس آنجلس رونمایی خواهد شد.(خودروبانک)
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
برای بررسی کتاب «خلبان صدیق» با محمد قبادی (نویسنده) و خلبان قادری (راوی) همکلام شدیم