جام جم ورزشی: دعوای بین دایی و مایلی کهن که در نهایت منجر به زندانی شدن مایلی کهن شد واکنش بازیکنان تیم 98 را بر انگیخته است.
کد خبر: ۷۳۷۲۳۵
واکنش پاشازاده و خاکپور به زندانی شدن مایلی کهن

مهدی پاشازاده در مورد به زندان رفتن محمد مایلی کهن پس از شکایت دایی گفت: به نظر من هر دو طرف مقصر هستند. هم آقای مایلی کهن که بزرگتر و مربی من و دایی بوده و هم دایی که شاید باید تحمل خودش را بالاتر می برد.

وی افزود: البته برای قضاوت راه رفتن دیگران باید کفشهایش را بپوشید و چند قدم راه بروید. شاید کار دایی از نظر عمومی و فوتبالی درست نباشد اما از نظر شخصی اگر کسی به ما در کوچه و خیابان بد و بیراه بگه شاید با او دست به یقه هم بشویم.

محمد خاکپور هم گفت: آقای مایلی‌کهن را نمی‌شود منصرف کرد، کسی که این کار را کرده را باید منصرف کرد. من فکر نمی‌کنم آقای مایلی‌کهن وساطت کسی را قبول کند.

اوادامه داد: یک حکمی ابلاغ شده و ایشان هم دارد تمکین می‌ کند و نمی‌تواند از قانون فرار کند. ایشان را امروز صبح با مامور و دستبند برای اجرای حکم آورده اند.

خاکپور گفت: اگر قاضی قبول کند من به جای ایشان به زندان می‌ روم و من برای همین به اینجا آمده ام اما بعید است که قاضی این مساله را قبول کند. ایشان بزرگ ما هستند و حکم پدر را دارند و متاسفم برای ورزش ایران که هیچ کس در این مورد پا در میانی نکرد.

حرف پایانی خاکپور هم این بود که؛ این زشت ترین رفتار در تاریخ فوتبال ایران است.(ورزش 3)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها