روی تخته بایستید و در هوا حرکت کنید

تخته پرنده با قابلیت جابجایی انسان!!

پرواز در آسمان از دیرباز جزئی از رویاهای انسان به شمار می‌رفته. در بسیاری از فیلم‌ها شخصیت‌های قهرمان فیلم پرواز می‌کنند و یا سوار بر یک ماشین پرنده سر بزنگاه خود را می‌رسانند و یا اگر بخواهیم کمی‌ به شکل داستان گونه به این مساله نگاه کنیم بدون شک داستان قالی‌ سلیمان را به یاد خواهیم آورد.
کد خبر: ۷۳۶۶۲۳
تخته پرنده با قابلیت جابجایی انسان!!

جام جم کلیک: پرواز در آسمان از دیرباز جزئی از رویاهای انسان به شمار می‌رفته. در بسیاری از فیلم‌ها شخصیتهای قهرمان فیلم پرواز می‌کنند و یا سوار بر یک ماشین پرنده سر بزنگاه خود را می‌رسانند و یا اگر بخواهیم کمی‌ به شکل داستان گونه به این مساله نگاه کنیم بدون شک داستان قالی‌ سلیمان را به یاد خواهیم آورد.

با پیشرفت علم و تکنولوژی بسیاری از رویاهای انسان تحقق‌ یافته اند اما بسیاری دیگر هنوز نه. تصور کنید شما با سوار شدن روی یک صفحه پرنده بر آسمان شهر خود تردد می‌کنید و یا به علت سرعت زیاد با صفحه پرنده خود توسط پلیس جریمه می‌شوید! تاثیر استفاده از این تکنولوژی شاید جنبه‌های دیگر نیز داشته باشد، مثلاً در ساختمان‌ها آسانسور و پله‌ها حذف می شود و ساکنین با صفحه پرنده خود به طبقه مورد نظر دست یابند.

طبق آخرین گزارشات محصول جدیدی با نام Hendo ساخته شده که امکان پرواز و جابجا کردن انسان را فراهم می‌سازد ( با برخی‌ محدودیت‌ها).

با نگاهی‌ به فیلم ضمیمه خواهید دید که در نهایت ساخت صفحه پرنده واقعیت دارد و همچنان می‌توانیم به داشتن یکی‌ از آنها برای رفتن به سر کار و یا مقصد مورد نظر امید داشته باشیم.

در حال حاضر Hendo برای پرواز کردن باید روی یک زمین فلزی قرار گیرد، بنابرین فعلا استفاده از این وسیله در محیط‌های بزرگ نیازمند زمینی‌ از پیش طراحی شده است که هزینه زیادی را می‌طلبد.

تکنولوژی مورد استفاده در این محصول با بهره‌گیری از ایجاد میدان الکترومگنتیک بین صفحه پرنده و زمین فلزی است.

شکل ظاهری Hendo شبیه به تخته اسکیت جوانان است و از جمله معایب فعلی‌ Hendo سرعت پائین آن است که در آینده رفع می‌شود.

آیا دوست دارید با Hendo خود را به بالای برج میلاد برسانید؟

سینا قمری
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها