با علیرضا حیدری، قهرمان سال‌های نه‌چندان دور کشتی

خدا کند همسـر خوبی باشم

پس از آن‌که در روزهای گذشته شایعه استعفای علیرضا حیدری، نایب رئیس فدراسیون کشتی به گوش رسید و اظهاراتی منتسب به او در فضای مجازی منتشر شد، حیدری دیروز با تکذیب این اخبار تاکید کرد که همچنان در فدراسیون کشتی به کار خود ادامه خواهد داد.
کد خبر: ۷۳۵۷۶۱

علیرضا حیدری با انتقاد از برخی اظهارنظرها، به ایسنا گفت: انتظارم از بعضی رسانه‌ها این است که رسالت قلم را حفظ کرده و مسائل را آن‌طور که هست منعکس کنند؛ نه به میل و سلیقه خود. بنده قیم لازم ندارم که افرادی بخواهند از طرف من صحبت کنند. هر چند در برخی موارد با فدراسیون اختلاف‌نظر دارم؛ ولی به رسول خادم یا علی گفته‌ام و به تمام قول و قرارهایم متعهد هستم.

نایب رئیس فدراسیون کشتی در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود حضورش در فدراسیون کمرنگ شده است، گفت: واقعیت این است که رسول خادم، رئیس فدراسیون کشتی، کارها را بخوبی مدیریت کرده و پیش می‌برد، اما بصراحت عرض می‌کنم هر وقت او به وجودم نیاز داشته و کاری را به من محول کنند قبول کرده و با تمام وجود در خدمت کشتی خواهم بود. نه استعفا کرده‌ام و نه مشکلی با رسول خادم دارم بلکه من، خادم و همکارانمان در فدراسیون هدفمان خدمت به کشتی است و برای رسیدن به این اهداف از هیچ کوششی فروگذار نبوده و با اتحاد و یکدلی کارها را پیش خواهیم برد. وی با اشاره به انتقادهایی که از فدراسیون کشتی می‌شود، خاطرنشان کرد: هر کس انتقادی از فدراسیون دارد، با منطق نقاط ضعف‌ را بیان کند. چشم‌های خود را روی واقعیت‌ها نبسته و موفقیت‌ها را نیز ببیند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها