گروه تولید فیلم سینمایی «شیار 143» با ساخت و تقدیم یک تیزر دو دقیقه‌ای به مرکز خیریه «همدم» مشهد مقدس که از 400 دختر کم توان ذهنی و جسمی‌نگهداری می‌کند، کمک کردند.
کد خبر: ۷۳۳۱۵۶
حمایت اهالی «شیار 143» از دختران کم توان

به گزارش مهر، محمود بابایی تهیه‌کننده تیزر تقدیمی‌ فیلم «شیار 143» به مرکز خیریه «همدم» در این ارتباط گفت: چندی پیش نرگس آبیار کارگردان، محمدحسین قاسمی‌و ابوذر پورمحمدی تهیه کنندگان فیلم در سفری که به مشهد داشتند از موسسه خیریه «همدم» بازدید کردند که همین بازدید باعث آشنایی بیشتر دست‌اندرکاران «شیار 143» با مسئولان و افرادی شد که در این مرکز نگهداری می‌شوند.

او افزود: 400 دختر کم توان ذهنی و جسمی‌در سنین مختلف در این مرکز به بهترین شکل ممکن نگهداری و اکرام می‌شوند که تلاش مسئولان این مرکز برای خدمات دهی مناسب به این دختران جای تشکر و قدردانی بسیار دارد. آنچه از دست ما برمی‌آمد این بود که یک تیزر از فیلم را به این مرکز تقدیم کنیم.

مدیر روابط عمومی‌فیلم سینمایی «شیار 143» با اشاره به این‌که این بازدید در فضایی صمیمی‌شکل گرفت، بیان کرد: پس از ساخت این تیزر تصمیم گرفته شد این تیزر قبل از نمایش فیلم «شیار 143» در سینماهای کشور نمایش داده شود. در واقع ساخت این تیزر تبلیغاتی نذر عوامل تولید به‌منظور کمک به مرکز خیریه «همدم» است.

تهیه‌کننده تیزر «همدم» تاکید کرد: این تیزر ادای دین فیلم «شیار 143 » به‌عنوان یک فیلم زنانه به 400 بانوی کم توان ذهنی و جسمی‌است.

محمد سوهانی نویسنده و کارگردان، مجتبی مغنی تصویربردار، مصطفی هیودی تدوینگر، محسن مجتبی پور مدیر تولید و محمود بابایی تهیه‌کننده، چند نفر از عوامل تیزر تقدیمی‌فیلم «شیار 143» به مرکز خیریه «همدم» هستند.

فیلم دفاع مقدسی «شیار 143» که به کارگردانی نرگس آبیار و تهیه‌کنندگی محمدحسین قاسمی‌و ابوذر پورمحمدی ساخته شده و به عنوان فیلم تحسین شده تماشاگران سینمای ایران در سی‌ و دومین جشنواره فیلم فجر معرفی شد، از چهارشنبه هفته آینده در سراسر کشور اکران شود.

مریلا زارعی، مهران احمدی، جواد عزتی، گلاره عباسی و یدالله شادمانی از بازیگران این فیلم هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها