
مجید خراطها در بین مردم اصفهان و پس از اجرایی خیابانی در سی و سه پل اصفهان گفت: «چنین نیست که از درد و رنج شما عزیزان دور باشم، بلکه در این روزهای سخت من و یاران و عزیزانم در کنار شما خواهیم بود. تمامی مردم کشور نگران شما مردم مهربان اصفهان هستند ، امیدوارم حضورم در کنار شما بتواند باعث دلگرمی و آرامش هرچند اندک شود.»(موسیقی ما)
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند