دادستان کل کشور تاکید کرد:

اشد مجازات در انتظار عاملان اسید پاشی

دادستان کل کشور با بیان اینکه حوادث اسید پاشی در اصفهان بسیار قبیح وزننده بود، گفت: این کاری زشت بود و قطعا اشد مجازات در انتظار عامل یا عاملان آن خواهد بود اما قبیح تر از اسید پاشی سوء استفاده و فضا سازی است که رسانه های بیگانه و معاندین از این موضوع کردند و امنیت و آسایش جامعه ما را مخدوش جلوه دادند.
کد خبر: ۷۳۱۷۹۰
اشد مجازات در انتظار عاملان اسید پاشی

حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی دادستان کل کشور روز یکشنبه در حاشیه مراسم تودیع و معارفه دادستان شیراز در گفت و گو با خبرنگاران افزود: افرادی به عنوان مظنون در این حادثه دستگیر شده و در حال تحقیق از این افراد هستیم .

دادستان کل کشور با بیان اینکه ستاد ویژه در دادستانی استان اصفهان جهت پیگیری این موضوع تشکیل شده گفت : مردم مطمئن باشند که در این موضوع قوه قضاییه با قاطعیت و بدون مسامحه برخورد خواهد کرد و انچه حق است احقاق خواهد شد .

وی یاد آور شد : متاسفانه رسانه های معاند از این موضوع سوءاستفاده کردند ، اولین اقدام آنان ارتباط دادن موضوع اسید پاشی با امر به معروف و نهی از منکر بود ، این دو موضوع هیچ ارتباطی با هم نداشته و کسی که مقید به اسلام است به خوبی به این امر واقف است که انجام چنین جنایاتی در شرع اسلام حرام اعلام شده است.

دادستان کل کشور اضافه کرد : رسانه های معاند با نا امن جلوه دادن وضعیت کشور و جامعه ما می خواستند جو ناامنی روانی ایجاد کنند ، آنها با تسلط نظام سلطه بر فضاهای مجازی و رسانه های معاند به دنبال بحران آفرینی در کشور هستند که همواره با بزرگ نمایی در هر مسئله ای سعی در ایجاد آسیب روانی در کشور دارند.

این مقام قضایی با تاکید بر بر خورد قاطع با عوامل این جنایت اعلام کرد: خوشبختانه مردم شریف اصفهان و مردم کشورمان در این موضوع نیز با بصیرت ورود کردند و به نیت دشمنان پی بردند ، نتایج تحقیقاتی که از متهمان به عمل می آید به زودی در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

وی افزود: اسید پاشی و این گونه حرکت ها در دین اسلام رفتار جنایتکارانه و وحشیانه است که هیچ جایگاهی در دین ندارد و هیچ فرد خداشناس و با ایمانی اقدام به انجام چنین حرکت های وحشیانه ای نمی کند.

این مقام قضایی گفت : متاسفانه حرکت های دشمنان و رسانه های بیگانه به جایی رسیده که طی چند روز گذشته خبر از اسید پاشی در برخی از استانها، شهرها و بخش های کشور می دهند که این گونه موارد دروغی بزرگ است و صحت ندارد.

وی از شهروندان و مردم خواست تا اخبار صحیح را از مجاری قانونی و معتبر پیگیری کنند و در مقابل جو سازی ها و فضا سازی ها معاندین با بصیرت عمل کنند .(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها