بعد از این که مایکروسافت کنسول بازی ایکس‌باکس‌وان را اوایل همین ماه به‌روزرسانی کرد و تعدادی قابلیت آنلاین را به این دستگاه افزود، هفته گذشته برای کنسول نسل ششم سونی نیز دومین به‌روزرسانی عرضه شد.
کد خبر: ۷۳۱۷۳۷

در این به‌روزرسانی که مدیران شرکت سونی مدعی هستند بزرگ‌ترین به‌روزرسانی این شرکت از ابتدا تاکنون بوده، تغییرات ریز و درشت زیادی در این دستگاه ایجاد شده است. کاربران در این به‌روزرسانی با تغییرات زیادی در رابط کاربری دستگاه روبه‌رو می‌شوند و می‌توانند تغییراتی را به دلخواه خود در آن ایجاد کنند. انتخاب عکس پس‌زمینه و افزودن موسیقی برای پخش و اضافه شدن بخشی برای دیدن کاربران آنلاین دیگری که ممکن است بشناسید، تغییراتی است که در همان نگاه اول توجه شما را جلب خواهد کرد.

سونی به تعداد بازی‌های رایگانی که هر ماه برای پلی‌استیشن 4 معرفی می‌کند افزوده است و همچنین کاربران می‌توانند با انتخاب دکمه Add to Library بازی‌های مورد علاقه خود را به فهرست شخصی‌شان اضافه کنند تا هر زمانی امکان دسترسی به آن را داشته باشند و دیگر به جستجوی اضافه احتیاج نباشد. سونی بتازگی از قابلیتی به نام voice command پرده‌برداری کرده بود که به کاربران اجازه می‌داد با استفاده از فرامین صوتی بعضی از کارها را انجام دهند.

این قابلیت در به‌روزرسانی جدید بشدت ارتقا یافته و کاربران می‌توانند کارهای بیشتری را با آن انجام دهند. دو شرکت مایکروسافت و سونی که تا به حال در کنسول‌های بازی رقابتی نزدیک را تجربه کرده‌اند، با عرضه نسل جدید کنسول‌های خود بیشتر از قبل و با استفاده از قابلیت بالای دستگاه‌های ایکس‌باکس‌وان و پی‌اس۴ وارد فصل جدید و متنوعی از رقابت شده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها