ساکن طبقه وسط؛ یک «هامون» ناقص، اما امروزی

درونگرا مثل آقای حسینی

پایان هفته‌ای که گذشت و در آستانه ورود به ماه محرم و آغاز سوگواری‌ها، بسیاری از مردم ترجیح دادند تا به سینماها سری بزنند و شاید به همین دلیل گیشه‌ها تکانی خورد و «آتش بس 2» سه میلیاردی شد، «آرایش غلیظ» از مرز یک میلیارد تومان گذشت و فروش فیلم «ساکن طبقه وسط» به 200 میلیون تومان رسید.
کد خبر: ۷۳۰۹۹۶

به گزارش ایسنا، جدیدترین آمار فروش فیلم‌های سینمایی «خواب‌زده‌ها»، «آتش‌بس 2»، «ساکن طبقه وسط» و‌ «آرایش غلیظ» اعلام شد و سیر صعودی فروش بیشتر فیلم‌ها در آستانه ماه محرم همچنان ادامه دارد.

حبیب اسماعیلی،‌ پخش‌کننده فیلم «ساکن طبقه وسط» به کارگردانی شهاب حسینی، درباره آخرین آمار فروش این فیلم گفت: پنجشنبه شب گذشته،‌ اول آبان‌ ماه این فیلم در تهران 35 میلیون تومان فروخت و این رقم با توجه به این‌که هنوز سرگروه سینمایی در اختیار نداریم، قابل توجه است.

او با اشاره به این‌که اکنون 22 سالن سینمایی اولین فیلم شهاب حسینی در مقام کارگردان را نمایش می‌دهد‌،‌ افزود: کل فروش این فیلم در تهران به حدود 165 میلیون تومان رسیده و با احتساب 40 میلیون تومانی که در شهرستان‌ها (مشهد و یزد) داشته‌ایم میزان کل فروش پس از یک هفته 200 میلیون تومان است.

مختاری از دفتر پخش هدایت فیلم‌ نیز درباره میزان فروش «آتش بس2» گفت: در هفته ششم نمایش این فیلم هستیم که در تهران دو میلیارد تومان و در شهرستان‌ها هم یک میلیارد تومان فروش داشته‌ایم.

این درحالی است که با درنظر گرفتن فروش روز جمعه (دیروز) انتظار می‌رود فروش «آتش بس 2» به کارگردانی تهمینه میلانی از سه میلیارد تومان گذشته باشد.

سعید خانی، مدیر پخش دفتر نسیم صبا هم، جدیدترین رقم فروش فیلم «آرایش غلیظ» حمید نعمت‌الله را یک میلیارد و 60 میلیون تومان اعلام کرد. او گفت: این فیلم پس از پنج هفته اکران در تهران 790 میلیون تومان و در شهرستان‌ها 270 میلیون تومان فروش داشته است.

«خواب‌زده‌ها»ی فریدون جیرانی هم تا اول آبان در تهران 790 میلیون تومان فروخته است. به گفته قطبی از دفتر پخش فیلمیران، رقم فروش این فیلم در شهرستان‌ها به 350 میلیون تومان و در کل کشور به یک میلیارد و 140 میلیون تومان رسیده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها