رئیس جمهور در گفت​وگوی زنده تلویزیونی:

از آغاز دولت با رکود توام با تورم مواجه بودیم

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خوشبختانه یک هم‌نظری میان دولت و مجلس برای حل مشکلات اقتصادی وجود دارد، افزود: با همفکری باید مسیر اقتصادی کشور را به صورتی تعیین کنیم که مشکل بیکاری و تورم وضع بهتری پیدا کنند و فکر می‌کنم که اگر این مسیر درست طی شود، شرایط اقتصادی کشور را می‌توان کاملا متحول کرد.
کد خبر: ۷۲۵۵۱۴
دولت و مجلس در حل مشکلات اقتصادی هم‌نظر هستند

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، دکترعلی لاریجانی در نشست خبری مشترک با رئیس مجلس پس از پایان نشست مشترک مجلس و دولت گفت: در اینجا از دکتر روحانی و اعضای هیات دولت که دعوت مجلس را برای حضور در این نشست پذیرفتند، تشکر می‌کنم. جلسه امروز بسیار خوب و مطلوب بود و در آن تعدادی از روسای کمیسیون‌های مجلس نظرات خود را درخصوص بهبود شرایط مطرح کردند و رئیس جمهور و برخی از اعضای هیات دولت نیز درباره شرایط اقتصادی کشور و اقدامات مثبت صورت گرفته برای بهبود شرایط توضیحاتی را بیان کردند.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: خوشبختانه یک هم‌نظری میان دولت و مجلس برای حل مشکلات اقتصادی وجود دارد که قطعاً این موضوع باید در لایحه بودجه 94 و برنامه ششم توسعه مورد توجه قرار گیرد. از طرف دیگر با همفکری باید مسیر اقتصادی کشور را به صورتی تعیین کنیم که مشکل بیکاری و تورم وضع بهتری پیدا کنند و فکر می‌کنم که اگر این مسیر درست طی شود، شرایط اقتصادی کشور را می‌توان کاملا متحول کرد.

وی افزود: در نشست امروز همچنین درباره سفر اخیر رئیس جمهور به نیویورک و مذاکرات هسته‌ای بحث شد. همچنین مسائل منطقه‌ای دارای اهمیت بالایی است که این موضوعات باید مورد توجه دولت و مجلس باشد.

رئیس نهاد قانونگذاری برگزاری جلسات مشترک میان مجلس و دولت را مفید دانست و گفت: قطعاً باید از نگاه‌ها و نتایج این جلسه در پیش‌برد اهداف کشور به ویژه تصویب بودجه سال آینده استفاده کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها