جام جم ورزشی: برنامه نود این هفته از ساعت 22:40 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت و ساعت 2:20 دقیقه بامداد سه شنبه به پایان رسید.
کد خبر: ۷۲۵۱۵۳
هر آنچه در برنامه 90 دیشب گذشت+تصاویر

سئوال مسابقه پیامکی این هفته به بهترین گل ماه اختصاص یافته بود.



خداداد افشاریان کارشناس داوری این هفته برنامه نود بود.



در ابتدای برنامه گزارش نود درجه با ادبیات خاص خود به اتفاقات هفته اخیر فوتبال ایران پرداخته بود.

جدول لیگ برتر، برنامه هفته دوازدهم و نکات خواندنی هفته یازدهم به تصویر کشیده شد.


گزارش دیدار تیم های پیکان - صبای قم ، نفت مسجد سلیمان - فولاد خوزستان و مصاحبه ها و حواشی مربوط به آنها پخش شد.

داوری دو دیدار پخش شده توسط خداداد افشاریان مورد بررسی قرار گرفت.

گزارش کاملی از دیدار تیم های استقلال و ملوان به همراه حاشیه ها و مصاحبه های بازیکنان و مربیان دو تیم پخش شد.



اسپری محو شونده ، خمیر ریش یا برف شادی!!

حسین عسگری رییس دپارتمان داوری روی خط تلفنی برنامه نود آمد و گفت: همزمان با سفارش اسپری داوری، هد ست را نیز برای داوران سفارش داده ایم و هفته گذشته توسط فغانی امتحان شد و ایراداتی دارد که باید برطرف شود. وی در مورد اسپری های محو کننده نیز گفت: میزان استفاده از اسپری نیز مهم است و اگر به اندازه مصرف شود 2 تا 2 دقیقه و نیم طول می کشد تا اسپری محو شود.
فردوسی پور، مجری برنامه نود نمونه ای از اسپری محو داوری در استودیو داشت و آن را روی تکه ای چمن مصنوعی امتحان کرد و در بخشی از صحبت های خود از این اسپری به مانند خمیر ریش و برف شادی! یاد کرد.
فردوسی پور برای ازمایش این اسپری 3 خط کشید که خط آخر که به درستی کشیده شده بود پس از گذشت 2 دقیقه محو شد.
عسگری در مورد حق الزحمه داوران لیگ 2 و 3 گفت: این قضیه در اختیار ما نیست ولی ما پی گیری می کنیم تا این مبالغ هر چه زودتر توسط مسئولان مربوطه پرداخت شود.
داوری دیدار استقلال و ملوان توسط کارشناس داوری برنامه مورد بررسی قرار گرفت.
سیروس محجوب مالک باشگاه ملوان روی خط برنامه نود آمد و در خصوص برکناری ایراندوست، سرمربی تیم ملوان گفت: هنوز تصمیمی بر کنار کذاشتن ایراندوست گرفته نشده و در جلسه روز چهارشنبه هیات مدیره این مسئله مشخص خواهد شد.
وی در مورد صحبت های جلال رافخایی و مازیار زارع در خصوص ایراندوست گفت: این گونه صحبت ها را نمی پسندم و ایراندوست مربی خوبی بوده و دو برابر ما سن دارد و با نحوه صحبت کردن و مصاحبه رافخایی موافق نیستم.
محجوب خاطرنشان کرد: ناگفته نماند ما در بازی های لیگ ضربات زیادی از داوری خوردیم و به عقیده من نفع و ضرر در داوری خوب نیست و به شخصه طرفدار عدالت هستم.
وی در مورد انتخاب مدیرعامل برای باشگاه گفت: 3 گزینه مدنظر داریم و طی یک ماه آینده مدیرعامل مناسبی را برای باشگاه انتخاب می کنیم و به شخصه دوست دارم مدیرعاملی فوتبالی و با اخلاق برای باشگاه انتخاب شود.
کلیپی در خصوص افتحار آفرینی ورزشکاران کشورمان در بازی های آسیایی اینچئون پخش شد.



گزارش تقویم نود پخش شد که طی آن به اتفاقات فوتبالی در هفته دوم مهرماه طی سال های مختلف اشاره شد که تولد ابراهیموویچ و ایمون زاید نیز جزو همین اتفاقات بود. از نکات جالب توجه گزارش این هفته تقویم نود حضور مجری برای ناشنوایان عزیز کشورمان در کنار مجری این گزارش به مناسبت روز جهانی ناشنوایان ( 8 مهر ) بود.

دلیر: بازی رفیعی را دوست دارم
محسن دلیر 26 ساله، بازیکن تراکتورسازی میهمان این هفته برنامه نود بود.

دلیر عنوان کرد: من سال گذشته نیز در لیگ برتر بودم ولی فقط 10 دقیقه در لیگ بازی کردم و در حقیقت از امسال در بازی های لیگ حضوری فعال داشتم.
وی افزود: از 10 سالگی فوتبال بازی می کردم، در تیم گسترش فولاد بازی کردم، اکنون نیز در تراکتورسازی بازی می کنم.
وی در مورد فیزیک بدنی خود گفت: فیزیک بدنی من ارثی است.
گزارشی از عملکرد لژیونرهای فوتبال کشورمان در لیگ های اروپایی و عربی مورد بررسی قرار گرفت.
محسن دلیر در ادامه صحبت هایش در مورد سئوال مسابقه پیامکی برنامه عنوان کرد: بازی سروش رفیعی را دوست دارم و به وی رأی می دهم.
وی افزود: مدرک کارشناسی حسابداری از دانشگاه مرند دارم.
وی در مورد تیم تراکتورسازی نیز گفت: تیم خوبی داریم و رسول خطیبی نیز با بازیکنان رفتار دوستانه و نزدیکی دارد.
دلیر در مورد زبان گفتاری بازیکنان تیم تراکتورسازی نیز گفت: بازیکنان با زبان آذزی با یکدیگر صحبت می کنند.
آمار مسابقه پیامکی پس از گذشت بیش از یک ساعت و 40 دقیقه از آغاز برنامه:



گزارش نود تا نود پخش شد که طی آن به اتفاقات هفته اخیر فوتبال کشورمان پرداخته شده بود که ناراحتی مجید جلالی از منتقدانی که مغرضانه انتقاد می کنند، پیراهن صورتی تراکتورسازی! گزارشی از ملی پوشان اعزامی به اردوی پرتغال از آن جمله بودند.
گزارشی از دیدار تیم های سایپا - تراکتورسازی و حاشیه ها و مصاحبه های مربوط به آن پخش شد.
گزارش کامل و مفصلی از دیدار تیم های سپاهان - پرسپولیس و حاشیه های موجود در این دیدار و مصاحبه های مربیان و بازیکنان این دو تیم پخش شد.


داوری دو دیدار پخش شده توسط افشاریان کارشناس داوری این برنامه مورد بررسی قرار گرفت.
گزارش کوتاهی از اقدام فرهنگی تیم فوتبال سپاهان در بازدید از گلزار شهدا پخش شد.
صحنه هایی از دیدار تیم های استقلال خوزستان و راه آهن، مصاحبه ها و حواشی مربوط به این بازی به تصویر کشیده شد.
بهمن روشنایی سرپرست باشگاه استقلال خوزستان روی خط برنامه نود آمد و اظهار داشت: "کولی والی" به هیچ عنوان در حواشی بوجود آمده در دیدار تیم مان مقابل راه آهن مقصر نبود.

بهنام ابوالقاسم پور سرپرست باشگاه راه آهن نیز روی خط تلفنی برنامه آمد و در مورد درگیری این تیم مقابل استقلال خوزستان گفت: قرار بود محرومیت ویسی از طریق مسئولان به ما ابلاغ شود ولی نشد و این مسئله ابهاماتی ایجاد کرد. یازده هفته است ما از داوری متضرر شده ایم ولی تاکنون در این باره صحبتی نکرده ایم، چرا که معتقدیم تیم اخلاق مداری مثل راه آهن نباید معترض شود و به داوری اعتراض کند.

روشنایی در ادامه در خصوص صحبت های ابوالقاسم پور اظهار داشت: ابوالقاسم پور عنوان می کند که قرار بود فدراسیون در خصوص محرومیت ویسی به راه آهن اطلاع دهد و من می گویم اگر قرار است اطلاعی داده شود باید به استقلال خوزستان اطلاع داده شود نه راه آهن!
افشاریان کارشناس داوری برنامه در مورد دخالت عابدزاده در این درگیری گفت: هر مسئله ای که در زمین پیش آمده باشد اصلا عابدزاده مسئول تنبیه بازیکن و دخالت در این درگیری نیست!
روشنایی: "کولی والی" با نقاشی به ما می گوید چه غذایی می خواهد!
روشنایی در صحبت های خود در خصوص گفتن ناسزا از سوی کولی والی گفت: "کولی والی" زبان انگلیسی نمی داند و برای اینکه نشان دهد چه غذایی می خواهد برای ما نقاشی می کشد!
تیکه های ابوالقاسم پور به روشنایی! "سالاد اندونزی" و "ماکارونی" را چطور نقاشی می کنند؟!!!
صحبت های بین ابوالقاسم پور و روشنایی به درازا کشید و در این بین ابوالقاسم پور تیکه هایی مبنی بر نحوه نقاشی سالاد اندونزی و ماکارونی به روشنایی می انداخت که باعث خنده فردوسی پور شده بود.
افشاریان از ابوالقاسم پور پرسید آیا شما از داوری ضربه خورده اید؟ که وی پاسخ داد بله. افشاریان در واکنش به صحبت های سرپرست استقلال خوزستان گفت: شما خیلی بی انصافید که چنین حرفی می زنید!
ابوالقاسم پور: شما اگر از داوران حمایت نکنید ابلاغ نمی گیرید!!
ابوالقاسم پور در ادامه گفت: داور شما در این درگیری ترسیده بود و داور چهارم بازی را جمع کرده بود و البته شما باید از داوران دفاع کنید چرا که اگر این کار را نکنید دیگر ابلاغ دریافت نخواهید کرد!
افشاریان: از هیچ کس ترسی ندارم! چه عسگری باشد و چه فرد دیگری!!
افشاریان در ادامه عصبانی شد و اظهار داشت: شما مرا نمی شناسید و من از هیچ شخص و مقامی مثل عسگری و غیره نمی ترسم و برایم مهم نیست که به من ابلاغ دهند یا خیر و حرف دلم را می زنم وبرای همین است که فردوسی پور در برنامه هایی که جنجال بیشتری دارد از من دعوت می کند. ضمن اینکه شما سرپرست خوبی نیستید که در این درگیری ششصد! تن از اعضای تیم تان وارد زمین می شود!
ابوالقاسم پور نیز در این باره گفت: من و روشنایی هرکدام دو دست و دو پا داریم و نمی توانیم بیشتر از این کنترل کنیم! فقط من از کمیته داوران می خواهم داوران قوی تری را برای بازی ها ارنج کنند تا مشکلاتی از این قبیل را کمتر شاهد باشیم.
وی در مورد شکسته شدن دوربین صدا و سیما نیز گفت: ما 21 میلیون تومان هزینه کردیم و یک دوربین برای صدا و سیما خریدیم.
دیدار تیم های گسترش فولاد و پدیده پخش شد و داوری آن مورد بررسی قرار گرفت.
فغانی: داورانی که به برنامه نود می آیند اطلاعات خود را به روز کنند
علیرضا فغانی داور فوتبال کشورمان روی خط تلفنی برنامه آمد و در مورد مسائل روز داوری مسائلی عنوان کرد و اظهار داشت: از دوستانی که برای کارشناسی به برنامه نود می آیند خواهش می کنم داوری خود را به روز کنند و از افشاریان می خواهم از داماد خود که در کلاس داوری لیگ برتر حضور داشت اطلاعات به روز را بگیرند.
افشاریان در واکنش به صحبت های فغانی گفت: من متاسفم که شما روی خط تلفنی برنامه آمدید و خیلی رک در این برنامه از من و ممبینی ایراد می گیرید! شما بیشتر از 10 سال از من کوچکترید و درست نیست در این برنامه پرطرفدار این گونه با من صحبت کنید و برای شما متاسفم! حرف فیفا وحی منزل که نیست! شاید فیفا مسئله ای بیان کند که اشتباه باشد.
یعقوب پیری مسئول رسانه ای باشگاه استقلال خوزستان روی خط تلفنی برنامه آمد و گفت: اینکه گل مکانی یه صراحت بگوید من رفته ام نزد آیت اللهی و حکم ویسی را منتفی کرده ام درست نیست! اگر چنین چیزی صحت داشته باشد و من بتوانم چنین کاری کنم که کارم درست است و باید حساب کار دست گل مکانی بیاید ولی اگر چنین نبوده که گل مکانی به من تهمت زده و باید پاسخگو باشد.
امید گلمکانی مسئول رسانه ای باشگاه راه آهن روی خط تلفنی برنامه آمد و در این باره توضیحاتی ارائه داد: در این باره با حسن زاده صحبتی داشتم و وی در مورد محرومیت ویسی و تیموریان گفت: ما رای را به فدراسیون ابلاغ کرده ایم و به زودی اعلام می شوم که این مسئله اتفاق نیافتاد و شائبه هایی بوجود آورد.
گزارشی از لیگ یک فوتبال و نتایج کسب شده در این هفته پخش شد.
سروش رفیعی بهترین بازیکن ماه شد
آمار مسابقه پیامکی در پایان برنامه:



برنامه این هفته نود ساعت 2:20 دقیقه بامداد سه شنبه به پایان رسید. (باشگاه خبرنگاران جوان)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها