سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مرگ هولناک سه عضو یک خانواده در جریان یک حادثه رانندگی خبر داد.
کد خبر: ۷۲۴۲۸۸
مرگ هولناک سه عضو خانواده در حادثه رانندگی

سید جلال ملکی گفت: در ساعت 5:29 صبح امروز یک مورد حادثه رانندگی به سامانه 125 اطلاع داده شد که به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان دو ایستگاه 16 و 12 را به همراه گروه نجات 5 به محل حادثه اعزام کرد.

وی با بیان اینکه محل حادثه مسیر غرب به شرق بزرگراه‌ آزادگان، زیر پل آیت‌الله سعیدی بود، افزود: آتش‌نشانان پس از حضور در محل مشاهده کرده که یک دستگاه سواری پژو «آر.دی» حین حرکت در مسیر ناگهان از جاده منحرف شده و به شدت با ستون‌های پل برخورد کرده و متوقف شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه کابین سواری «آر.دی» کاملاً متلاشی شده بود، گفت: چهار سرنشین این خودرو درون کابین گرفتار شده بودند که آتش‌نشانان بلافاصله اقدامات خود برای خارج کردن این افراد آغاز کرده و با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی و برش کابین، سرنشینان خودرو را به بیرون منتقل کردند.

ملکی با اشاره به تحویل سرنشینان به عوامل اورژانس گفت: تکنسین‌های اورژانس پس از بررسی علائم حیاتی، مرگ سه عضو این خانواده شامل مردی 40 ساله، زنی 35 ساله و پسری 8 ساله را تایید کرده و دختری دیگر را در حالی که به شدت دچار آسیب‌دیدگی شده بود به بیمارستان منتقل کردند.آتش‌نشانان پس از ایمن سازی محل و تحویل آن به عوامل پلیس راهور در ساعت 6:03 به عملیات خود خاتمه دادند.

همچنین مدیر روابط عمومی اورژانس تهران نیز گفت: متأسفانه پدر، مادر و فرزند پسر این خانواده در دم جان خود را از دست دادند اما دختر 17 ساله این خانواده با تلاش عوامل اورژانس از مرگ نجات یافت و پس از دریافت اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان شهدای هفتم تیر منتقل شد.

حسن عباسی با بیان اینکه علت این حادثه از سوی عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اعلام خواهد شد، افزود: اما پیش‌بینی‌های اولیه کارشناسان پلیس راهور ناشی از این بود که خواب‌آلودگی منجر به این حادثه شده است.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
خبرنگار
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
۰
۰
متاسفم ، از مرگ این عزیزان واقعاً متناسفم. به كار بردن كلمه ای كه هیچوقت نمیتواند بیانگر عمق احساس آدمی باشد ، كه باز خود جای تاسف دارد
طلا كوب
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
۰
۰
خدا به خانواده شان صبر بده .یك ادم نادان یك سنگ داخل چاه می اندازه كه 100تا عاقل نمیتونن درش بیارن
پارسا
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۵
۰
۰
با عرض تسلیت . فقط خدا باید صبر بده به همه بازمانده های این حادثه تلخ زیاد كنه فقط همین

نیازمندی ها